Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Anderlecht geraakt nooit hogerop met deze spelers. Aanvallend zo onmondig. En elke wedstrijd opnieuw gaat er bij iemand wel het licht uit. Das ook gebrek aan kwaliteit
Slechtste match van Antwerp in weken. Beetje de vermoeidheid bij sommigen denk ik. Wegens de vele blessures al lang met dezelfde spelers aan het spelen.
Op zich wel een billijk gelijk spel, Antwerp de kansen, Anderlecht het betere spel.
Slechtste match van Antwerp in weken. Beetje de vermoeidheid bij sommigen denk ik. Wegens de vele blessures al lang met dezelfde spelers aan het spelen.
Op zich wel een billijk gelijk spel, Antwerp de kansen, Anderlecht het betere spel.
Gebrek aan een targetman vooraan. Normaal houdt Janssen die ballen bij waardoor je als ploeg kan aansluiten. Met Kerk (en zijn vervangers) vooraan gingen er teveel duels verloren en lukte dat maar zelden. Zet hier Janssen of Frey op en ik zie ons vrij eenvoudig winnen. Zelfs nu was er eigenlijk maar een ploeg die aan kansen kwam.
Als ge geen kansen krijgt kunt ge ook niet meer verwachten dan een gelijkspel. Maar in onze situatie is dit een gewonnen punt denk ik. Antwerp ziet Union en straks misschien Genk verder uitlopen