sharpshot Well-known member 22 januari 2023 #6.821 Lang moet toch veel beter doen met zijn laatste passen, kiest de laatste tijd zovaak de slechtste optie
Lang moet toch veel beter doen met zijn laatste passen, kiest de laatste tijd zovaak de slechtste optie
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 22 januari 2023 #6.822 sharpshot zei: Lang moet toch veel beter doen met zijn laatste passen, kiest de laatste tijd zovaak de slechtste optie Klik om te vergroten... Yaremchuk ging wel naar de buitenkant net
sharpshot zei: Lang moet toch veel beter doen met zijn laatste passen, kiest de laatste tijd zovaak de slechtste optie Klik om te vergroten... Yaremchuk ging wel naar de buitenkant net
Silence Well-known member 22 januari 2023 #6.823 Gigantische cadeau voor rust, ideale moment en dan op vertrouwen erdoor 1e helft van het plein gespeeld door Charleroi, toch match bepalende beslissing uiteindelijk.
Gigantische cadeau voor rust, ideale moment en dan op vertrouwen erdoor 1e helft van het plein gespeeld door Charleroi, toch match bepalende beslissing uiteindelijk.
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 22 januari 2023 #6.824 Jutgla moet toch zijn kas opvreten dat die voor Chuk op de bank zit? Doet amper iets goed met de (weinige) ballen die hij krijgt
Jutgla moet toch zijn kas opvreten dat die voor Chuk op de bank zit? Doet amper iets goed met de (weinige) ballen die hij krijgt
Zero_Fifty Well-known member Crowdfunder FE 22 januari 2023 #6.825 Silence zei: Gigantische cadeau voor rust, ideale moment en dan op vertrouwen erdoor 1e helft van het plein gespeeld door Charleroi, toch match bepalende beslissing uiteindelijk. Klik om te vergroten... Ze zijn pas begonnen aan de tweede helft, dat is echt klagen imo. Die match is toch lang niet gespeeld.
Silence zei: Gigantische cadeau voor rust, ideale moment en dan op vertrouwen erdoor 1e helft van het plein gespeeld door Charleroi, toch match bepalende beslissing uiteindelijk. Klik om te vergroten... Ze zijn pas begonnen aan de tweede helft, dat is echt klagen imo. Die match is toch lang niet gespeeld.
P Pinkman Well-known member 22 januari 2023 #6.827 Dr. Sheldon Cooper zei: Jutgla moet toch zijn kas opvreten dat die voor Chuk op de bank zit? Doet amper iets goed met de (weinige) ballen die hij krijgt Klik om te vergroten... Parker zal wel instructies hebben gehad dat Yaremchuk zoveel mogelijk moet spelen denk ik.
Dr. Sheldon Cooper zei: Jutgla moet toch zijn kas opvreten dat die voor Chuk op de bank zit? Doet amper iets goed met de (weinige) ballen die hij krijgt Klik om te vergroten... Parker zal wel instructies hebben gehad dat Yaremchuk zoveel mogelijk moet spelen denk ik.
kenneke2.0 Banned Platinum Trophy 22 januari 2023 #6.828 Lang wil het teveel forceren, hou het toch simpel soms .
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 22 januari 2023 #6.829 Pinkman zei: Parker zal wel instructies hebben gehad dat Yaremchuk zoveel mogelijk moet spelen denk ik. Klik om te vergroten... Klopt. Stond iets van in de krant. Allez, niet letterlijk dat hij zoveel mogelijk moet spelen maar dat hij onze recordaankoop moet “reviven”
Pinkman zei: Parker zal wel instructies hebben gehad dat Yaremchuk zoveel mogelijk moet spelen denk ik. Klik om te vergroten... Klopt. Stond iets van in de krant. Allez, niet letterlijk dat hij zoveel mogelijk moet spelen maar dat hij onze recordaankoop moet “reviven”
quo_vadis Well-known member 22 januari 2023 #6.830 Zero_Fifty zei: Ze zijn pas begonnen aan de tweede helft, dat is echt klagen imo. Die match is toch lang niet gespeeld. Klik om te vergroten... Het keert toch ganse de match plots, dus matchbepalend. Of het nu nog 4-2 of 2-4 wordt, verandert daar toch niets aan
Zero_Fifty zei: Ze zijn pas begonnen aan de tweede helft, dat is echt klagen imo. Die match is toch lang niet gespeeld. Klik om te vergroten... Het keert toch ganse de match plots, dus matchbepalend. Of het nu nog 4-2 of 2-4 wordt, verandert daar toch niets aan
sharpshot Well-known member 22 januari 2023 #6.831 Dit moet toch echts iets mentaal zijn? Opeens kan er weer zoveel meer
P Pinkman Well-known member 22 januari 2023 #6.833 Dit mag van mij gewoon rood zijn hoor. Wat een belachelijke actie weer.
Solleke89 Well-known member 22 januari 2023 #6.834 Oef, als de voet hem raakt is hed rood en mogelijks een zware blessure voor Lang.
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 22 januari 2023 #6.836 Allez Yaremchuk maat. Twee goeie kansen weeral
P Pinkman Well-known member 22 januari 2023 #6.839 "Die Boukamir kan mij wel bekoren" ... two minutes later ...