Jupiler Pro League 2022-2023

Charleroi nu wel serieus aan het schoppen hoor jongens

Marcq probeerde Yaremchuk z'n voeten recht te zetten :unsure:

Haha jongens doe eens normaal? Wtf doen die allemaal.

Bah... Weer een match die ze hadden moeten winnen. Maar ja, Yaremchuk kan zelfs geen intikker meer maken, Koffie die daar op het eind niet weet dat hij die bal eruit houdt...

Volgens de commentatoren was Charleroi de betere ploeg op het eerste kwartier vd tweede helft na.

OK jongens. Club was de hele tweede helft gewoon de betere ploeg hoor. Soms hoor je toch wel wat zeg. :laugh:

Tja, wat moet je hier nog van zeggen, armoe troef, veel te weinig serieuze kansen ook, zeker tegen man minder. Kwaliteit is ook gewoon zo laag, altijd 3 tikken nodig om een bal onder controle te krijgen.

Kwaliteit is imo niet laag, de spelers zijn gewoon niet in form.
Daarnaast een trainer die zijn stempel niet kan drukken, dan is het tegen elke ploeg moeilijk.

Club heeft nog altijd een van de beste kernen van België en normaal gezien genoeg om voor de titel te strijden, maar zo zie je maar dat kwaliteit alleen niet voldoende is.

Ik deel dit seizoen mijn abo met iemand anders en was bij de verdeling van de matchen en toen we afspraken dat ik tegen Club ging nog aan ‘t zeggen: “Zijt ge zeker? Er gaat dit jaar maar 1 match tegen Club zijn he.”

Maar hey beste blauw-zwarte vrienden, misschien ontmoeten we elkaar straks weer in PO2 👋

Terug
Bovenaan