Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja, die Sormo kan er echt niks van. Leek me wel de bal te spelen bij die vrije trap en Amuzu leek me niet alleen de bal maar ook zijn voet te spelen. Maar zou het nog eens terug moeten zien.
Over systemen , lange ballen ga ik me ni druk maken , die Riemer moet ook maar met spelers spelen die geen 90 min aankunnen , geen vertrouwen hebben en dan nog is ne Portugees die moeilijk doet , geen publiek .....
3 punten en wegwezen hopelijk
Over systemen , lange ballen ga ik me ni druk maken , die Riemer moet ook maar met spelers spelen die geen 90 min aankunnen , geen vertrouwen hebben en dan nog is ne Portugees die moeilijk doet , geen publiek .....
3 punten en wegwezen hopelijk
Uiteraard
Maar het geluk van die goals en owngoals blijft niet duren hè.
Geen enkele uitgespeelde kans gehad (tenzij die misser van Benito zijn 3e op de counter)
Als gij content zijt met lange ballen van Vertonghen of Verbrugge (de beter voetballende keeper)
Spelers die geen looplijnen kennen of in welke zone ze moeten spelen dan moogt ge langs Wouter gaan zitten.