Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Da's op basis van de linker voet van de verdediger. Terwijl zijn arm uitgestrekt is in zijn loopactie. Zijn schouder lijkt mij toch voorbij de voet te zijn van Yaremchuk. Moeilijk om daar 100% op te oordelen imo. Ik heb het gevoel dat ze perfect gelijk staan, maar ja ik ben mss ook te biased
Het gaat natuurlijk over de achterliggende rationale waarom offside ooit is uitgevonden. Uiteraard niet voor dit soort fases. Die teen buitenspel van Yarem levert toch 0 voordeel op. Maar er is inderdaad geen tussenoplossing dus OK zo.
Het gaat natuurlijk over de achterliggende rationale waarom offside ooit is uitgevonden. Uiteraard niet voor dit soort fases. Die teen buitenspel van Yarem levert toch 0 voordeel op. Maar er is inderdaad geen tussenoplossing dus OK zo.
Maar de linesman vlagt al hè, dus die mens is zeker van zijn beslissing.
Tis nie dat hij laat spelen en de var het terugdraait dus deze fase is gewoon hetzelfde als het 10j geleden zou zijn en toen was dit ook offside geweest.
Maar de linesman vlagt al hè, dus die mens is zeker van zijn beslissing.
Tis nie dat hij laat spelen en de var het terugdraait dus deze fase is gewoon hetzelfde als het 10j geleden zou zijn en toen was dit ook offside geweest.
Vanaken 19 balcontacten. Parker moet echt zorgen dat Hans meer betrokken wordt in het spel. En hijzelf moet echt zuiverder spelen want 69% pass accuracy is ook niet van zijn gewoonte.