Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is al gelukkig niet Vissers voor sommigen hier.

al de 3e wedstrijd op rij trouwens..Met die ingesteldheid en vooringenomenheid ... Ja, zeker en vast, zuchtMorgen Visser als ref tijdens Genk-Club weer ergernis langs beide kanten.

Heb ik ook een stuk van gekeken ( dat hij moest gaan lopen tijdens een match dat em moest fluiten )Er is nu wel een reportage met Coens en Visser op play sport, wel de moeite om te zien.
Heeft vorig seizoen de meeste gele kaarten uitgedeeld in de Jpl of het er meer of minder moesten zijn laat ik in het midden![]()
Dat ik u vandaag nie hoor klagenMet die ingesteldheid en vooringenomenheid ... Ja, zeker en vast, zucht![]()
en mijn ergernins is hoe hij overkomt op het veld en als je die reportage gezien hebt geeft hij het zelf toe. Heb ik gezegd dat hij een slechte scheids is ? Of dat hij pro Club of pro Genk is ?Ik klagen over een ref? Je zal maar weinig posts vinden van mij daarover, integendeelDat ik u vandaag nie hoor klagenen mijn ergernins is hoe hij overkomt op het veld en als je die reportage gezien hebt geeft hij het zelf toe. Heb ik gezegd dat hij een slechte scheids is ? Of dat hij pro Club of pro Genk is ?

Heeft dit gezegd dat de voetbalbond bewust een muur gebouwd heeft na het dossier propere handen. Moet ook niet makkelijk geweest zijn voor hun collega's van de 1 op de andere dag zien wegvallen en alles onder een vergrootglas gelegd is geweest.Is een beetje tweezijdig e, als de scheidsrechters eens goed zouden fluiten zou er niet al op voorhand geklaagd worden, moesten de pers en supporters de regels beter kennen zou er meer begrip zijn, ...
Komt eigenlijk neer dat er meer open communicatie moet zijn maar dat weigeren ze bij de scheidsrechtersbond precies.
Dit idd.Ik klagen over een ref? Je zal maar weinig posts vinden van mij daarover, integendeel
Het gaat me niet over slecht of pro/contra, wel dat je met zo'n ingesteldheid een zogenaamde self-fulfilling prophecy creërt waarbij je altijd en "zie je wel" moment hebt. Daardoor kunnen refs amper nog objectief en goed beoordeeld worden door supporters, of zelfs trainers, hey Hein!
Is niet enkel op jou hoor, is gewoon iets waar velen in vervallen vind ik. Uiteraard ben ik ook niet objectief, maar ik probeer wel bewust om zo unbiased mogelijk daar naartoe te kijken... Bij wijze van spreken elke match de ref in kwestie een nieuwe kans te geven, los van vorige weken, maanden, jaren.
En eerlijk, ik wind me er veel minder in op, dus het helpt, wat niet wil zeggen dat ik ook eens niet kan uitbarsten of (terechte) kritiek geven.
Onyedika geschorst, dus was van moeten uiteraard, maar kan mss wel voor wat defensieve stabiliteit zorgen. Uitvoetballend dan wel weer wat minder, maar goed.Balanta ipv Onyedika. Heel benieuwd.
En Buchanan RB ipv Mata/Odoi. Ook benieuwd.

Ik hoop van Buchanan eens een wat meer positievere houding te zien. Bij de minste duw of trap loopt die te zagen met een gezicht op onweer.Onyedika geschorst, dus was van moeten uiteraard, maar kan mss wel voor wat defensieve stabiliteit zorgen. Uitvoetballend dan wel weer wat minder, maar goed.
En Buchanan, ik lees op SN3 dat velen daar een RB in zien, kweet zo nog niet, zie die liever als aanvaller staan. Hopelijk kan die mij verrassen.
@Dr. Sheldon Cooper geschorst dus![]()
Bwah , wedstrijd moet altijd gefloten worden , maar de kans dat het verknoeit word voor de beide clubs ligt me altijd een stuk groter bij sommige scheids .Dit idd.
Ik begrijp dat niet, dat supporters voor een wedstrijd opmerkingen maken als "oh nee, het is weer Visser" of "ja lap, het is Laforge, match al om zeep op voorhand".
Ik ben daar dus echt totaal niet mee bezig. Tuurlijk is de ene ref beter dan de andere en fluiten ze soms mindere wedstrijden of maken ze fouten, maar daar een wekelijks patroon in zien om zo een soort hekel te hebben aan een ref of op voorhand al een wedstrijd te gaan beoordelen, dan moet je daar toch echt veel te hard op focussen imo.
Ik ben meer met de wedstrijden bezig dan met het beoordelen van de ref's eerlijk gezegd.