Dookie Well-known member 8 januari 2023 #5.842 Hopelijk krijgen we weer niet de periode terug waarin mignolet totaal geen punten pakte
P pablohoney Well-known member 8 januari 2023 #5.843 Allebei geel? Man dat simpel gedoe altijd, geef Paintsil gewoon geel.
Rub1nho Well-known member 8 januari 2023 #5.844 Allez, en op het veld gaan ze ook stoppen met voetballen. Ik ga mij een andere favoeriete sport zoeken jong, dit lijkt helemaal nergens naar.
Allez, en op het veld gaan ze ook stoppen met voetballen. Ik ga mij een andere favoeriete sport zoeken jong, dit lijkt helemaal nergens naar.
sharpshot Well-known member 8 januari 2023 #5.845 Paintsil komt daar echt gewoon veel te makkelijk weg
Brompot Active member 8 januari 2023 #5.848 Vrancken is toch serieus aan het schuimbekken langs de lijn. Eerste keer dat ik dat zie bij hem.
kenneke2.0 Banned Platinum Trophy 8 januari 2023 #5.849 sharpshot zei: Paintsil komt daar echt gewoon veel te makkelijk weg Klik om te vergroten... Voor mij is dat Lang geel een paintsil rood.
sharpshot zei: Paintsil komt daar echt gewoon veel te makkelijk weg Klik om te vergroten... Voor mij is dat Lang geel een paintsil rood.
stungunner Well-known member Crowdfunder FE 8 januari 2023 #5.850 Babaluna zei: Klik om te vergroten... Wat valt er te lachen?
Brompot Active member 8 januari 2023 #5.851 Ik snap echt niet dat Balanta hier altijd zo verdedigd wordt. Komt gewoon te kort voor dit niveau, het gaat allemaal veel te traag.
Ik snap echt niet dat Balanta hier altijd zo verdedigd wordt. Komt gewoon te kort voor dit niveau, het gaat allemaal veel te traag.
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 8 januari 2023 #5.852 Brompot zei: Vrancken is toch serieus aan het schuimbekken langs de lijn. Eerste keer dat ik dat zie bij hem. Klik om te vergroten... Heel Genk is precies wat nerveus. Ze weten natuurlijk ook wel het belang van deze match. Bij winst voor ons doen we toch een beetje terug mee.
Brompot zei: Vrancken is toch serieus aan het schuimbekken langs de lijn. Eerste keer dat ik dat zie bij hem. Klik om te vergroten... Heel Genk is precies wat nerveus. Ze weten natuurlijk ook wel het belang van deze match. Bij winst voor ons doen we toch een beetje terug mee.
Sportinggboy Well-known member Supporter 8 januari 2023 #5.853 Die Balanta. Dat hoort toch niet thuis op een voetbalveld. Dat vind ik echt een slechte speler
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 8 januari 2023 #5.854 Brompot zei: Ik snap echt niet dat Balanta hier altijd zo verdedigd wordt. Komt gewoon te kort voor dit niveau, het gaat allemaal veel te traag. Klik om te vergroten... Voor we Onyedika hadden was dat toch basismateriaal. Benieuwd of Rits ooit nog in de ploeg gaat komen
Brompot zei: Ik snap echt niet dat Balanta hier altijd zo verdedigd wordt. Komt gewoon te kort voor dit niveau, het gaat allemaal veel te traag. Klik om te vergroten... Voor we Onyedika hadden was dat toch basismateriaal. Benieuwd of Rits ooit nog in de ploeg gaat komen
sharpshot Well-known member 8 januari 2023 #5.856 Vrancken heeft dit wel zelf gezocht, maar toch iets teveel kaarten
Babaluna Well-known member 8 januari 2023 #5.857 stungunner zei: Wat valt er te lachen? Klik om te vergroten... Oei, lachen mag ook al niet .
P pablohoney Well-known member 8 januari 2023 #5.859 stungunner zei: Wat valt er te lachen? Klik om te vergroten... Meer mensen zouden de ignore knop moeten gebruiken bij hem,ik zie het jammer genoeg wel nog bij quote´s
stungunner zei: Wat valt er te lachen? Klik om te vergroten... Meer mensen zouden de ignore knop moeten gebruiken bij hem,ik zie het jammer genoeg wel nog bij quote´s
stungunner Well-known member Crowdfunder FE 8 januari 2023 #5.860 Babaluna zei: Oei, lachen mag ook al niet . Klik om te vergroten... Maar wat was er dan zo grappig? Oprechte vraag.
Babaluna zei: Oei, lachen mag ook al niet . Klik om te vergroten... Maar wat was er dan zo grappig? Oprechte vraag.