Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Boer zover mogelijk van Jan Breydel houden aub.Heb nu niet meteen een idee van wie wel.
Van Bronckhorst en De Boer weten bvb wel wat het is om met druk om te gaan en kunnen prijzen pakken. Zijn financieel ook wel haalbaar denk ik.
Why? Hij is het inderdaad precies wat kwijt na die reeks met Ajax, maar kan toch geen toeval geweest zijn?De Boer zover mogelijk van Jan Breydel houden aub.
Buiten Ajax werkelijk geen zak gepresteerd behalve twee bekers in de MLS, maar ik kan daarvan niet inschatten of dat moet aanzien worden als een wereldprestatie of niet. Uiteindelijk is die daar ook zelfs ontslagen als ik mij niet vergis. Of toch opgestapt na mindere prestaties.Why? Hij is het inderdaad precies wat kwijt na die reeks met Ajax, maar kan toch geen toeval geweest zijn?
Ken hem nu ook wel niet in die mate dat ik het kan inschatten of het een goeie match zou zijn
Klopt. Hij won wel 4 keer de titel, maar het spel was niet om aan te zien. Kreeg heel veel kritiek van de supporters, ondanks zijn titels. Ik zou er niet aan beginnen in ieder geval.Buiten Ajax werkelijk geen zak gepresteerd behalve twee bekers in de MLS, maar ik kan daarvan niet inschatten of dat moet aanzien worden als een wereldprestatie of niet. Uiteindelijk is die daar ook zelfs ontslagen als ik mij niet vergis. Of toch opgestapt na mindere prestaties.
En zelfs bij Ajax waren veel fans blij dat hij weg was ondanks die reeks van 4. Het spel trok daar uiteindelijk ook op niet veel meer en werden gewoon kampioen op kwaliteit. Denk wel dat @Wilcao dit ook kan bevestigen.
Ik heb hem na Ajax niet meer echt gevolgd, maar bij Ajax was ik groot fan van hem. Werd gehaald om de filosofie van Cruijff terug naar Ajax te brengen en heeft dat toen ook gedaan. Mooi aanvallend voetbal. Het probleem is dat dat niet overal werkt, omdat het vaak ook naïef is en dat is ook gebleken. Ik zou, als Brugge zijnde, zeker niet rouwig zijn als Bosz zou tekenen, maar of het een succes wordt, kan ik natuurlijk niet voorspellen.Goh, die krijgt toch ook redelijk veel kritiek van de Nederlanders voor zover ik dat kan beoordelen. Bij Lyon was dat toch zeker gene vette.
Ben wel benieuwd naar de mening van @Wilcao hierover.
De Boer is echt niet goed.Heb nu niet meteen een idee van wie wel.
Van Bronckhorst en De Boer weten bvb wel wat het is om met druk om te gaan en kunnen prijzen pakken. Zijn financieel ook wel haalbaar denk ik.
Geraerts doet het nu wel goed bij Union, maar de basis is niet door hem (of toch niet alleen/zelf) gelegd. Je moet het uiteraard nog altijd doen, want Hoefkens kon het ook niet in een gelijkaardige situatie. Maar toekomen bij een compleet nieuwe ploeg is toch nog wat anders dan instappen in een verhaal dat je al kent van het jaar ervoor én met een kern die nog altijd heel hongerig lijkt.
Die bedenking maakt ik ook wel idd. Dan kan je daar direct ook het volgende "probleem" aankaarten, namelijk dat de druk bij een ploeg als Union niet van die orde is (niets moet alles mag) zoals bij een topploeg als Club of Anderlecht.Maar als je Mazzu bij Anderlecht tactisch volledig door de mand ziet zakken, vraag ik mij wel af of de rol van Geraerts niet groter was dan wordt verondersteld.
Clement toch een andere orde imo.Geraerts is imo hetzelfde risico als Hoefkens. Langs de andere kant was Clement ook zo en die heeft het dan bij Genk wel meteen gedaan.
Geraerts doet het nu wel goed bij Union, maar de basis is niet door hem (of toch niet alleen/zelf) gelegd. Je moet het uiteraard nog altijd doen, want Hoefkens kon het ook niet in een gelijkaardige situatie. Maar toekomen bij een compleet nieuwe ploeg is toch nog wat anders dan instappen in een verhaal dat je al kent van het jaar ervoor én met een kern die nog altijd heel hongerig lijkt.
Maar als je Mazzu bij Anderlecht tactisch volledig door de mand ziet zakken, vraag ik mij wel af of de rol van Geraerts niet groter was dan wordt verondersteld.
Vraag me gewoon af of Clement niet bij ons had gekunnen wat hij meteen bij WB en Genk deed.Clement toch een andere orde imo.
Assistent bij MPH > Hoofdtrainer bij WB > Hoofdtrainer bij Genk > Hoofdtrainer bij Club ... met alle respect voor Genk, maar dat is telkens een stapje hoger gezet. In een relatief korte tijd, maar wel overal resultaten neergezet, dan is dat echt geen gok meer te noemen.