Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die gaat tekenen en jullie flikkenEerlijk ik zou graag Hein als T1 bij ons zien zijn persoonlijkheid is ook al veel kalmer dan pakweg 5jaar geleden.

. De idee-fixe ten opzichte van Mazzu bij een deel van de Anderlechtaanhang hier is in elk geval een gigantisch stuk groter dan het vermeende oneinidige respijt dat hij genoot bij de media.

Ja dit. Los van de achterlijke koerswijziging heb ik het nooit voor Mazzu gehad en ben ik wel al heel lang gecharmeerd door het werk op een lager niveau van bv Vrancken maar ook De Roeck of Brijs. En ook bij Hein in het begin was elke Anderlechtsupporter heel enthousiast. Wat niet betekent dat ze iets voor ons zouden zijn.Ik vond Mazzu al gene trainer voor hij werd aangesteld . Blij dat hij weg is .
zoals ik al voordien zei: dat succes is ook alleen maar mogelijk geweest omdat we in die matchen veel meer afwachtend konden spelen en op omschakeling wat gewoonweg veel eenvoudiger voetballen is dan zelf het spel moeten maken en kansen creëren tegen een verdedigend ingestelde ploeg.Ja de ene heeft duidelijk meer ervaring maar je mag Carl toch ook krediet geven voor het Europees overwinteren. Dat na het WK uw sterspelers plots onnozel doen waardoor de druk enkel wordt opgevoerd..
En er is ook nog een verschil tussen veel krediet krijgen en blind uit de wind zetten.

Hij zit volgens het artikel in Motherwell. Die spelen vandaag op Ibrox tegen de Rangers..![]()
EXCLUSIEF. Roberto Martínez over mogelijke interesse van Club Brugge: “Voor 1 januari praat ik niet over mijn toekomst”
Hoe zou het dezer dagen zijn met Roberto Martínez? Wij zochten de voormalige bondscoach op in het Schotse Motherwell, waar vrouw Beth en haar familie wonen, voor een uitgebreide, exclusieve babbel. Onder meer zijn toekomstplannen kwamen aan bod, al liet Martínez daarover niet in zijn kaarten...www.hln.be
Bobby's coming my friends![]()
Dat is idd wel waar. Wordt heel snel ambetant tegen de refs met calimero gedrag, enorm cynisme, best wel ergerlijk eigenlijk want kan ploegen echt wel goed doen voetballen.Ik blijf van mening dat Hein zeker niet de slechtste trainer is maar dat is zoals Martinez eentje met maar 1 systeem en alles moet daarin passen. Als het niet lukt wordt het irritant.
Gooit wel gewoon af en toe eens zijn spelers onder de bus, itt Bobby.
Ik stoor mij enorm aan al die reacties die zich blindstaren op die paar goede wedstrijden in de CL en voor de rest niet verder kijken dan hun neus lang is.zoals ik al voordien zei: dat succes is ook alleen maar mogelijk geweest omdat we in die matchen veel meer afwachtend konden spelen en op omschakeling wat gewoonweg veel eenvoudiger voetballen is dan zelf het spel moeten maken en kansen creëren tegen een verdedigend ingestelde ploeg.
Carl heeft meer dan lang genoeg zijn kans gekregen om te tonen dat hij een taktisch plan had om tegen de OHL's en Sint Truiden's van deze wereld te kunnen domineren en winnen, wat hem dus niet gelukt is.
Jammer, maar nu graag een andere coach die ons wel terug vlot aanvallend voetbal kan geven dat ook punten opbrengt... met deze kern mag dat toch wel mogelijk geacht worden, nee?
Ex-coaches van Carl Hoefkens over zijn ontslag: “Dat tienjarig contract is er helaas niet van gekomen. En dat door één slechte maand”
Ik stoor mij enorm aan al die reacties die zich blindstaren op die paar goede wedstrijden in de CL en voor de rest niet verder kijken dan hun neus lang is.
Hier bv.: Je staat niet op 12 punten van Genk door één slechte maand. Het spel in de competitie is al van in het begin van het seizoen zeer matig tot slecht. De goede wedstrijden die Club heeft gespeeld dit seizoen zijn op één hand te tellen. Zelfs het tweede deel van de CL was al matig.
Ik heb niks tegen Hoefkens en ik vind het zeer jammer voor hem, ik had het hem absoluut gegund om te slagen bij Club, maar er moest nu wel ingegrepen worden wil je nog kans maken op de landstitel. En dat blijft toch elk seizoen prioriteit lijkt me.
Ik heb daarstraks ook iets gelezen van dat het geen schande is dat je eens niet kampioen wordt na al die titels de voorbije jaren. Wat een mentaliteit is dat. Met het statuut dat Club nu heeft moet je eigenlijk elk seizoen kampioen worden. Als een PSG of Bayern naast de titel grijpt dan ligt hun coach ook buiten hoor.
Sure, onyedika, nielsen, skov olson, jutgla, sylla… ah zo’n prutsers segEerst zijn Verhaeghe/Mannaert helden omdat ze een jonge coach een kans geven, 6 maanden later is het een gebrek aan LT visie dat ze hem buiten gooien (en volgens sommigen nog te lang gewacht). Zou het gewoon niet kunnen dat de transfers voor het eerst in jaren tegenvallen en bij andere blijvers de honger om uiteenlopende reden een beetje gestild is.

Wel straf dat je dan voor het eerst in jaren de groepsfase van de CL overleeft hé.Eerst zijn Verhaeghe/Mannaert helden omdat ze een jonge coach een kans geven, 6 maanden later is het een gebrek aan LT visie dat ze hem buiten gooien (en volgens sommigen nog te lang gewacht). Zou het gewoon niet kunnen dat de transfers voor het eerst in jaren tegenvallen en bij andere blijvers de honger om uiteenlopende reden een beetje gestild is.
Skov Olsen is van een jaar eerder, Nielsen is ça va maar maakt het verschil niet, Jutgla is niet consistent, 1 wereldmatch maakt nog geen wereldspeler, Yaremchuk tja need I say more, Boyata tsssss....Sure, onyedika, nielsen, skov olson, jutgla, sylla… ah zo’n prutsers seg![]()