Général Zantas
Well-known member
Haha de Radja mag weg bij den Antwerp. Als er aan den overkant van't Stad maar niemand zo zot wordt om iets te proberen...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

![]()
Antwerp en Radja Nainggolan gaan uit elkaar: “De club zal meewerken aan een mogelijke transfer”
Einde verhaal tussen Antwerp en Radja Nainggolan. De Great Old zal de flamboyante middenvelder niet meer opnemen in de A-kern na een reeks incidenten.m.nieuwsblad.be

Zo een speler die ge in uw eigen ploeg wilt. Echt een strijder.Die Munoz is echt een vuile speler
Lijkt me meer iets voor Kortrijk nu Lamkel Ze die club ontgroeid is.@StandardDeLiege
Ik wil er veel van Genk in mijn ploeg, maar die toch niet. Die gaat de ploeg nog dikwijls in de steek laten met een rode kaart.Zo een speler die ge in uw eigen ploeg wilt. Echt een strijder.
Oei; zegt dat ni , Strijder , ik denk dan meestal aan die wannabe gangsters van Borgerhout ...Zo een speler die ge in uw eigen ploeg wilt. Echt een strijder.
Ik wil er veel van Genk in mijn ploeg, maar die toch niet. Die gaat de ploeg nog dikwijls in de steek laten met een rode kaart.
Hopelijk voor jullie dat er in de winter geen vertrekkers zijn.Muñoz is een f*cking beest. Niet normaal die. Onze streak van rechtsachters blijft gaande.
Vorig seizoen was het wel heel wat minder, maar zijn eerste en nu derde seizoen... Amai.
Na drie seizoenen nog niet veel last gehad en na dit seizoen is die wellicht naar een hogere club.
Toch enorm triestig... Fenomenaal goede speler. In zijn beste dagen kon die met elke ploeg mee. Stel u voor dat er een goed hoofd op stond.![]()
Antwerp en Radja Nainggolan gaan uit elkaar: “De club zal meewerken aan een mogelijke transfer”
Einde verhaal tussen Antwerp en Radja Nainggolan. De Great Old zal de flamboyante middenvelder niet meer opnemen in de A-kern na een reeks incidenten.m.nieuwsblad.be

mocht je geen namen genoemd hebben, ik zou denken dat je over KV Kortrijk bezig bentWeet niet 100% hoe ik je post moet interpreteren en waar je precies op doelt.
Je kan nu toch niet zeggen dat wij veel trainers ontslaan? Bij de zwakke ploegen van 1A zijn wij daar al net jaren de uitzondering op? Dury heeft hier jarenlang zijn ding nog kunnen doen terwijl het dramatisch was. Na het ontslag van Dury vorig seizoen hebben Timmy & De Fauw overgenomen, dat waren de assistenten. Logisch dat ze met hen niet verder zijn gegaan, hoe die ons in 1A hebben gehouden versta ik nog altijd niet. Nu zit je met Leye, een risico als trainer gezien zijn onervarenheid, die het echt niet goed doet terwijl er dit jaar meerdere zakkers zijn (dit is het belangrijkste seizoen in jaren). Ik heb respect voor de persoon Leye maar zou hem liever pakweg als T2 hebben. Ik heb de indruk dat de spelers nog achter hem staan maar voetballend loopt het niet, zijn opstellingen/tactische wijzingen tijdens de matchen tonen gewoon dat hij het niet weet.
Over het bestuur (vn. onze CEO) kan ik veel zeggen, laten we het er op houden dat daar weinig tot geen voetbalverstand aanwezig is. Ik heb veel respect voor Beeuwsaert en zijn 'liefde' voor onze ploeg maar die moet hem goed laten omringen, we hebben echt voetbalverstand nodig binnen de club. Het is ongelofelijk hoe sommige voetbalclubs bestuurd & de grond ingeboord worden, puur door incompetentie van het management. Wanneer er besef gaat komen? Niet denk ik, het is er al jaren niet.

nog niet half zo mooi als de assist van Castro Montes bij de 0-4 van SalahJa jongens, winter break in en we staan 2de en 8ste finales Europa League
Ik kon spijtig genoeg gisteren de match niet volgen, maar als ik het zo in de herhalingen lees weer uitgekookt gespeeld.
Die pass van Teuma bij de 1-3 van Nieuwkoop![]()