Jupiler Pro League 2022-2023

Ze hebben wel even laten zien dat ze daar ruzie kwamen stoken aan het Club Brugge-vak daarnet.
Maar die spionkop van Gent, zou daar iemand boven de 25 zijn? Ongelooflijk hoe braindead die zijn.
Buffalo vrienden van mij ergeren zich daar dood aan. Ze gooiden daarnet zelfs bier naar Nardi samen met die vuurpijlen -_-

Tijdens die Gent - Standard benefietmatch onlangs stonden die daar ook allemaal in hun bloot bovenlijf belachelijk te doen terwijl het stadion vol families met kinderen zat.
Even counteren dat het uitvak weer begonnen is. Ik snap niet wat er zo stoer en tof is om grotendeels mensen met kinderen constant uit te dagen.
Daarop hebben ze gereageerd en is er amok gemaakt op de rand van uitvak.
Zeer veel frustratie rond en op het veld.

Ik zat 2 vakken naast die debielen met hun vuurpijlen. De eerste keer dat mijn zoontje, die voor Gent is, naar de voetbal gaat en dan krijgt ge die marginale idioten die vuurpijlen smijten, en dan nog naar hun eigen keeper.

De rest van de tribune en het stadion ging wel zwaar in tegen dat vak van waaruit het kwam.

Ik wist meteen weer waarom ik eigenlijk zelf niet meer ga en mijn zoontje eigenlijk ook liever niet meeneem. Mss was de match tegen Club als eerste ervaring natuurlijk niet ideaal m, maar toch.

Over de match weinig te zeggen. Club was zwak, Gent verdiend gewonnen hoewel het ook niet altijd heel mooi was om te zien. Maar dat Club echt zo zwak speelt telkens tegen Gent begrijp ik echt niet.

Veldman bevestigt dat Hoedt dus gewoon al niet te spreken was over 1 match op de bank.
Wat een triest figuur is dat toch. De kern stoort er zich al langer aan.

Over de match weinig te zeggen. Club was zwak, Gent verdiend gewonnen hoewel het ook niet altijd heel mooi was om te zien. Maar dat Club echt zo zwak speelt telkens tegen Gent begrijp ik echt niet.

Dit jaar is het zelfs nog erger. Naast Gent ook enorm zwakke prestaties tegen Genk, Standard, Anderlecht en Union. En dat voor een ploeg die kampioen wil spelen. Hopelijk zijn ze in de bestuurskamer niet te bedazzled door die paar wedstrijden in de CL.

Zuivere penalty wel dit. VAR weer nergens. Onbegrijpelijk die arbitrage in België. Die mannen verzinnen gewoon dingen. Echt geen logica meer.

Terug
Bovenaan