Jupiler Pro League 2022-2023

Hoe vuil speelt Antwerp vandaag? :wtf:
Enkel vandaag?

Het viriel spel stoort me minder. Maar maakt ge een fout, excuseer u even en ga kijken bij uw tegenstander. Maar gewoon totaal niks hè.

Nu Frey er nog bij, bulldozer extra
Was toch met de voet vooruit? Kan wel geklasseerd worden onder "het in gevaar brengen van de fysieke integriteit" lijkt mij.
Ja gestrekt been en studs vooruit.
In 1e instantie dacht ik ook aan rood maar speelde zuiver bal eigenlijk

Allè nu Benito nog.

Yari kon tenminste een bal bijhouden

Hij kan wel elk klein contact fluiten in het voordeel van Antwerp nu.
Dacht juist al dat hij Vanbommel ging binnendraaien

Ik denk dat bij die vrije trap eigenlijk Murillo(?) als eerste in de fout gaat door de afstand met de muur van Antwerp te verkleinen.

moest ook wel springen natuurlijk, terecht geel voor Trebel
Uiteraard terecht geel.

Maar ge kunt er ook overspringen als over een horde. Nu laat hij één been slepen zodat hij zeker was.
Luisteren naar Antwerp spelers :laugh: Is ook echt Gerkens zelf die daar als een bezetene begint te protesteren terwijl die perfect weet dat hij die bal heeft geblokt.Zielig.
Echt niet te doen.
Nu Antwerp zal ook nooit de fair play prijs pakken.
En uiteraard belachelijk dat den ref zich laat beïnvloeden

Enkel vandaag?
Minste gele en minste rode kaarten van alle ploegen en het 3e minste overtredingen.

Deze match was een beetje steviger maar dat kwam toch van beide kanten?
Enkel toen Antwerp aan het pushen was gingen ze bij Anderlecht iets sneller neer om het tempo er zo wat uit te halen. Goeie tactiek (geen sarcasme), nog al een paar ploegen het zo succesvol weten doen op Antwerp dit seizoen.
Jammer dat de bal er weer niet in wou, toch wel wat kansen gehad. Beetje het verhaal van de laatste matchen.

Terug
Bovenaan