Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee dat denk ik ook niet. Brugge was algemeen ondermaats en dat begint stilaan toch problematische vormen aan te nemen omdat de concurrentie steeds verder wegloopt
Nee, maar ref speelde wel een zeer irritante rol. Gent mag veel meer in de duels. 2e goal komt er na een schwalbe uit vrije trap. Fout op Skov is natuurlijk altijd penalty (VAR??).
Dat is toch de match beïnvloeden hoor. Zwakke match van D’Hondt.
Nee, maar ref speelde wel een zeer irritante rol. Gent mag veel meer in de duels. 2e goal komt er na een schwalbe uit vrije trap. Fout op Skov is natuurlijk altijd penalty (VAR??).
Dat is toch de match beïnvloeden hoor. Zwakke match van D’Hondt.
Best grappig dat dit van een Genk supporter komt waar we toch voor het overgrote deel met zogenaamde ultra's te maken hebben die een ganse match een hoempapa scenario zitten af te rammelen ipv de match te beleven.
Elk zijn manier van supporteren uiteraard, en dat is ook het punt niet, maar dat zit mijlenver van "oorlog" imo.
Gij bedoelt dat publiek dat gisteren constant zijn ploeg heeft liggen aanmoedigen. Van het moment dat het moeilijk werd hebben die heel het stadion op sleeptouw gepakt.
De legendarische 'Wij willen bier aan halve prijs" en dan scoort Onuachu de 4-1.
Hier zitten wat trieste planten. Voetbal moet rauw zijn.
Bon Hoefkens mag duidelijk herbronnen want ik vrees dat die piek in de CL (allee die twee matchen want de derde tegen atletico was gewoon een muur opzetten en hopen dat er niks invliegt) het gigantische zwakke spel van Club maskeert. Telkens een ploeg wilt voetballen tegen Club kunnen we er duidelijk niets van.
Gij bedoelt dat publiek dat gisteren constant zijn ploeg heeft liggen aanmoedigen. Van het moment dat het moeilijk werd hebben die heel het stadion op sleeptouw gepakt.
De legendarische 'Wij willen bier aan halve prijs" en dan scoort Onuachu de 4-1.
Hier zitten wat trieste planten. Voetbal moet rauw zijn.
Ik was zeer sceptisch bij de aanstelling van Hoefkens, en dacht volledig fout bewezen te worden halverwege de CL-campagne ... maar het scepticisme is toch helemaal terug ondertussen hoor.