Jupiler Pro League 2022-2023

Dramatische opstelling, wie verzint dit? Vossen, Gano, Offer & Fadera samen in de ploeg. Onze best voetballende middenvelder, Vigen, op de bank om één of andere reden. Wat voor voetbal gaat dit zootje op de mat brengen?

Leye buiten tegen het WK aub. Nieuwe trainer heeft dan ruim voldoende tijd om er iets van te maken, al zie ik het nog gebeuren dat ze blijven doorgaan met Leye en dan pakweg in januari hem buitensmijten. Iets wat een zwaar gemiste kans zou zijn maar niet onlogisch gezien we geen voetbalverstand in ons bestuur hebben.

Wesley Hoedt niet in de selectie vanavond, traint ook apart.

Heeft zijn niet basisplaats van donderdag niet goed verteerd blijkbaar.

Bon, tijd om deze ergens te slijten dus. Was sowieso bizar om Hoedt te houden EN Vertonghen te halen.

ANDERLECHT Heeft Wesley Hoedt zijn laatste wedstrijd in het shirt van Anderlecht gespeeld? De kans bestaat. De 28-jarige verdediger zit alvast niet in de selectie voor de topper van morgen tegen Antwerp, de ex-club van Hoedt nota bene. De Nederlander trainde vandaag ook individueel.

Maak die mens hoofdcoach 😂

Maak die mens hoofdcoach 😂
Hoedt denkt dat hij de ster is (maar dat is hij allesbehalve). Het zal helemaal geen gemis zijn voor Anderlecht, moest hij vertrekken.

Ik denk eerlijkheidshalve dat Veldman inderdaad gewoon de coach zal blijven.

Hij ligt goed bij de meeste spelers, heeft Anderlecht (ok mits veel geluk) Europees naar de volgende ronde geloodst, doet het momenteel ook niet zo slecht in de competitie en last but not least: Heeft Anderlecht wel geld voor een betere coach? Where is DA money!

Hoedt denkt dat hij de ster is (maar dat is hij allesbehalve). Het zal helemaal geen gemis zijn voor Anderlecht, moest hij vertrekken.

Ik denk eerlijkheidshalve dat Veldman inderdaad gewoon de coach zal blijven.

Hij ligt goed bij de meeste spelers, heeft Anderlecht (ok mits veel geluk) Europees naar de volgende ronde geloodst, doet het momenteel ook niet zo slecht in de competitie en last but not least: Heeft Anderlecht wel geld voor een betere coach? Where is DA money!
Veldman heeft niet eens een pro license diploma. Ik denk wel dat er een nieuwe coach gaat komen

Denk ik ook wel. De oorspronkelijke plannen met Veldman waren alvast niet als T1 van een ploeg, maar eerder een belangrijke post op Neerpede. Zei ook al zelf dat dat T1 schap hem niet echt interesseerde. Bon, is mss allemaal veranderd ondertussen. En wat goeie resultaten kunnen wonderen doen. Maar zie onze Wouter wel nog afkomen met weer 1 of andere bizarre keuze. En de technisch directeur heeft er mss ook een andere kijk op.

Laatst bewerkt:
Zou die echt dezelfde fout maken? Dan bedoel ik een profiel van trainer dat echt niet bij de clubcultuur past? Want wat je zegt over totaal gebrek aan interesse voor de Futures, is toch onvergefelijk als je als club er zo hard op inzet?

Zou die echt dezelfde fout maken? Dan bedoel ik een profiel van trainer dat echt niet bij de clubcultuur past? Want wat je zegt over totaal gebrek aan interesse voor de Futures, is toch onvergefelijk als je als club er zo hard op inzet?
Wouter Vandenhaute zegt mss in zijn waanzinnig slechte persconferenties dat hij iedere avond voor de spiegel gaat staan. Maar zelfkritiek hebben is toch allesbehalve 1 van zijn eigenschappen. Heel benieuwd waar men mee gaat afkomen. Ik vermoed dat die technisch directeur daar ook wel een rol in zal spelen.

Mazzu Idd een waanzinnige miscast, die zowat iedereen die Anderlecht een beetje volgt perfect kon voorspellen.

Terug
Bovenaan