Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bwa, het hoeft inderdaad niet een hele wedstrijd bij elk balcontact te gebeuren, maar in dit geval mag je als publiek wel eens je ongenoegen laten merken na die twee brainfarts.
4 penalty's op rij gemist ondertussen. Carl weet wat ie te doen staat.
Bwa, het hoeft inderdaad niet een hele wedstrijd bij elk balcontact te gebeuren, maar in dit geval mag je als publiek wel eens je ongenoegen laten merken na die twee brainfarts.
Als ik zie hoe die nog te durft discussiëren met de arbiter na het VAR-moment dan betwijfel ik dat toch sterk. Dat is voor mij ook het ergste van alles. Dat je al eens te laat komt kan gebeuren, maar als je dan nog in discussie gaat...
Allez kom, hij komt gewoon los te laat. Nog niet eens een beetje. Je ziet op het live-beeld direct dat dat penalty hoort te zijn. Als voetballer weet je goed genoeg of je in zo'n situaties de bal hebt of niet. Dat hij dan nog vermoorde onschuld komt spelen bij de scheidsrechter gaat er bij mij niet in.
Soit, Boyata is altijd al een nonchalante verdediger geweest. Op dat vlak verbaast me dat dan weer niet.