En die ooit een oplichter een profcontract heeft gegeven.Dus bon nu gaan ze een Sportief Directeur halen die de reputatie heeft zich te moeien met de opstellingen.
Een manager naar Engels model zeg maar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En die ooit een oplichter een profcontract heeft gegeven.Dus bon nu gaan ze een Sportief Directeur halen die de reputatie heeft zich te moeien met de opstellingen.
Dan moet Wouter dat al niet meer zelf doenDus bon nu gaan ze een Sportief Directeur halen die de reputatie heeft zich te moeien met de opstellingen.
delegerenNu ik lees wel lovende commentaren over zijn werk bij Viborg, toch dat al. En die club speelt blijkbaar wel aanvallend voetbal als ik dat allemaal een beetje goed interpreteer want ik had daar nog nooit van gehoord.En die ooit een oplichter een profcontract heeft gegeven.
Nee, dat gaat niet gebeuren. RSCA heeft nog altijd een kern, om met een OK leider, een deftig seizoen te spelen. Misschien nu niet meer dan een 6e-8e plaats, maar degraderen is toch helemaal iets anders. Ze kunnen wel beter winnen van Eupen, want anders zou de 'WK-stop' wel eens heel grimmig kunnen zijn.Het woord komt af en toe piepen, en gezien er 3 uitvallen dit jaar is het natuurlijk, gezien de huidige resultaten, niet helemaal ondenkbaar, maar toch.
Zou degradatie echt mogelijk zijn voor RSCA dit seizoen? Momenteel zijn ze in elk geval wel in de slechtste vorm van alle ploegen, maar het zou toch echt een mijlpaal in de Belgische voetbalgeschiedenis zijn mocht dat gebeuren, iets wat niemand toch zowat voor mogelijk hield voor een club als Anderlecht.
Durf nu nog eens beweren dat er geen toekomstvisie iseen Technisch Direceteur die er in slaagde 8ste te eindigen bij Panathinaikos en voor de rest ervaring in 2de klasse in Denemarken? Ze willen echt wel zakken?
Viborg Europees gehaald nu toch?een Technisch Direceteur die er in slaagde 8ste te eindigen bij Panathinaikos en voor de rest ervaring in 2de klasse in Denemarken? Ze willen echt wel zakken?
Beetje opletten, the process is vertrokken naar Burnleyzakken zou een ramp zijn.
best dat ze verder klungelen in eerste klasse, echt genieten.
Zo rond de tiende plaats lijkt me perfect.
ik behoud overigens het volste vertrouwen in the process.
dan gaan die naar 1ste amateurWat met Anderlecht U23 als Anderlecht zou zakken?
En u bent ?zakken zou een ramp zijn.
best dat ze verder klungelen in eerste klasse, echt genieten.
Zo rond de tiende plaats lijkt me perfect.
ik behoud overigens het volste vertrouwen in the process.
En ook echt aan de bel om binnen te raken dus je kan niets doen om ze te ontwijken. Bende havikken.https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221024_92674205
Hoe ver kunt als krant weg zijn om een foto van te plaatsen van uw wachtende journalisten onder de kop van een artikel?
(jug) heeft de foto genomen. Zegt genoeghttps://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221024_92674205
Hoe ver kunt als krant weg zijn om een foto van te plaatsen van uw wachtende journalisten onder de kop van een artikel?
Gaat echt niet gebeuren. Het seizoen is ook nog lang hé. Kijk bv naar het rampseizoen van Dortmund in 14/15 (https://en.wikipedia.org/wiki/2014–15_Borussia_Dortmund_season). Die stonden toen na de 2de speeldag van de terugronde nog helemaal de laatste maar konden zich uiteindelijk nog plaatsen voor Europa...Het woord komt af en toe piepen, en gezien er 3 uitvallen dit jaar is het natuurlijk, gezien de huidige resultaten, niet helemaal ondenkbaar, maar toch.
Zou degradatie echt mogelijk zijn voor RSCA dit seizoen? Momenteel zijn ze in elk geval wel in de slechtste vorm van alle ploegen, maar het zou toch echt een mijlpaal in de Belgische voetbalgeschiedenis zijn mocht dat gebeuren, iets wat niemand toch zowat voor mogelijk hield voor een club als Anderlecht.
Die kunnen Geen belletje trek doenEn ook echt aan de bel om binnen te raken dus je kan niets doen om ze te ontwijken. Bende havikken.