Jupiler Pro League 2022-2023

GENIETEN! Jammer dat die marginalen de match hebben stopgezet, mogelijke afslachting die we nooit gaan zien.
Hopelijk krijgen de Anderlecht supporters nu een verbod van x aantal matchen om naar Sclessin te komen.

Raskin heerste op het middenveld, dat hij maar snel bijtekent. Hij deed me soms aan Defour denken...
Om nog maar te zwijgen van Canak, ventje van 17 jaar begod. Ongelooflijke prestatie.

Laatst bewerkt:
Reactie Vandenhaute: "We wisten dat Europees voetbal ons punten zouden kosten. Na nieuwjaar zal het dus wel beter gaan"

Heeft die dat echt gezegd?

Bon, die man leeft in zijn eigen wereld. En helaas is hij de man met zowat alle macht op Anderlecht de dag van vandaag.

Misschien als onze club bijna failliet is, kan Kompany de club voor een prikje opkopen. ;)

Van wie kwam die uitspraak 'trust the process', was dat iets wat de fans lanceerden of kwam dat vanuit de club zelf?

In elk geval spijtig dat het bestuur er niet naar gehandeld heeft. Ik kan niet zeggen dat ik dit als Club supporter plezant vind. Een beetje sportieve problemen bij de concurrentie is wel goed meegenomen als het om de prijzen gaat enzo. Maar een grote club den dieperik in zien gaan vind ik eerder triest.

Bij Beerschot was hij anders niet slecht. Probeerde vooral aanvallend voetbal te brengen. Ook eerste seizoen DC United deed hij dat allesbehalve slecht.

Edit: Vanwaar je aversie tegen de man Losada?

Maar hoe zal hij omgaan met een bemoeizieke voorzitter die het allemaal beter denkt te weten. Meestal het ideale recept voor een club de afgrond in te rijden.

Spelers van RSCA zitten vast in het stadion, hopelijk hebben ze goeie bedjes daar
Kunnen ze geen waterkanon en traangas gebruiken op die harde kern?
Dit zijn toch geen supporters meer ???

Nevermind: Blijkbaar zijn ze inderdaad al pepperspray aan het gebruiken op die supporters ..

In deze moeilijke tijden moet je terugvallen op je iconen om het tij te keren en de supporters te paaien! Er is verdorie een legende met meer dan 600 matchen in paarswit toevallig vrij en meer dan bereid om de club te helpen! Waar Wacht Je Op Wouter??

Bestuur moeten mensen zijn met een paars hart dan zal het pas marcheren niet zo'n kerel van woestijnvis die denk dat hij iets van voetbal kent.

En Peter en Wouter mogen dan wel doen alsof ze een paard hart hebben. Maar snappen echt niets van de clubcultuur. Zelfs op Neerpede zijn ze er een boeltje van aan het maken. Alles om Club Brugge te imiteren. Dat ze weinig tot niets van voetbal kennen en niet openstaan voor de mening van mensen die wel een kijk hebben op het moderne voetbal is maar een detail natuurlijk. ;)

Van wie kwam die uitspraak 'trust the process', was dat iets wat de fans lanceerden of kwam dat vanuit de club zelf?

In elk geval spijtig dat het bestuur er niet naar gehandeld heeft. Ik kan niet zeggen dat ik dit als Club supporter plezant vind. Een beetje sportieve problemen bij de concurrentie is wel goed meegenomen als het om de prijzen gaat enzo. Maar een grote club den dieperik in zien gaan vind ik eerder triest.
Ik vind het al 4 jaar lang hilarisch 🤣

Terug
Bovenaan