Ik hoop het niet, want Mazzu kon er niets aan doen dat er daar supporters waren die voor de 5-0 gezorgd hebben.Mazzu vanavond nog buiten?
Ik zou hem nog 1 a 2 matchen de kans geven.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop het niet, want Mazzu kon er niets aan doen dat er daar supporters waren die voor de 5-0 gezorgd hebben.Mazzu vanavond nog buiten?
Reactie Vandenhaute: "We wisten dat Europees voetbal ons punten zouden kosten. Na nieuwjaar zal het dus wel beter gaan"

Bij Beerschot was hij anders niet slecht. Probeerde vooral aanvallend voetbal te brengen. Ook eerste seizoen DC United deed hij dat allesbehalve slecht.
Edit: Vanwaar je aversie tegen de man Losada?
Kunnen ze geen waterkanon en traangas gebruiken op die harde kern?Spelers van RSCA zitten vast in het stadion, hopelijk hebben ze goeie bedjes daar
“We gaan ons amuseren Peter”.Heeft die dat echt gezegd?
Bon, die man leeft in zijn eigen wereld. En helaas is hij de man met zowat alle macht op Anderlecht de dag van vandaag.
Misschien als onze club bijna failliet is, kan Kompany de club voor een prikje opkopen.![]()
KompanyVan wie kwam die uitspraak 'trust the process', was dat iets wat de fans lanceerden of kwam dat vanuit de club zelf?
In elk geval spijtig dat het bestuur er niet naar gehandeld heeft.
Blijkbaar geven ze pyro vaak mee met kinderen/minderjarigen. Minder kans op fouilleren, maar vooral minder miserie indien ze gepakt worden.Ik denk (hoop) dat het nog altijd voor te lachen is hoor.
Bestuur moeten mensen zijn met een paars hart dan zal het pas marcheren niet zo'n kerel van woestijnvis die denk dat hij iets van voetbal kent.Die Vandenhautte zat daar ook moederziel alleen vandaag. Lijkt me duidelijk dat er in het bestuur ook woorden zijn.
Bestuur moeten mensen zijn met een paars hart dan zal het pas marcheren niet zo'n kerel van woestijnvis die denk dat hij iets van voetbal kent.

Ik vind het al 4 jaar lang hilarischVan wie kwam die uitspraak 'trust the process', was dat iets wat de fans lanceerden of kwam dat vanuit de club zelf?
In elk geval spijtig dat het bestuur er niet naar gehandeld heeft. Ik kan niet zeggen dat ik dit als Club supporter plezant vind. Een beetje sportieve problemen bij de concurrentie is wel goed meegenomen als het om de prijzen gaat enzo. Maar een grote club den dieperik in zien gaan vind ik eerder triest.