Jupiler Pro League 2022-2023

Karma is a bitch
Karma voor derijck.
Wat een domme posts.

Nee hijzelf vond het zelfs geen fout :sarcastic:
Zo'n mannen hoeven voor mij nie op het veld hoor

Met een schorsing zou hij ook sneller terug zijn dan met zo'n blessure
Nee wat gaat die zeggen dan? Ja ik had rood verdiend en zal als boetedoening tijdens de rust in de kleedkamer blijven.

Gij zegt nu bijna letterlijk dat ge em een blessure toewenst. Hoe diep gevallen zijt ge dan als supporter, ga u heel diep schamen.

Wat een domme posts.

Nee wat gaat die zeggen dan? Ja ik had rood verdiend en zal als boetedoening tijdens de rust in de kleedkamer blijven.

Gij zegt nu bijna letterlijk dat ge em een blessure toewenst. Hoe diep gevallen zijt ge dan als supporter, ga u heel diep schamen.
Nee ik wens niemand een blessure. Dat staat ook in mijn post

Wacht dacht ge van "Ik ga vol voor de bal, maar ik kom inderdaad net te laat en dan ben je afhankelijk van de beslissing van de ref. Gelukkig voor mij trekt hij geel"

Nu zegt ie "Silva trapt en zijn been komt onder mijn voet. En hij bleef niet eens liggen. Als men dit geel en fout vind moet men eens in het buitenland gaan kijken, daar fluiten ze dit niet"

Een blessure moet niet, een schorsing wel. Zijn match had gewoon al vroeger gedaan moeten zijn.

Terug
Bovenaan