Jupiler Pro League 2022-2023

Wacht dacht ge van "Ik ga vol voor de bal, maar ik kom inderdaad net te laat en dan ben je afhankelijk van de beslissing van de ref. Gelukkig voor mij trekt hij geel"

Nu zegt ie "Silva trapt en zijn been komt onder mijn voet. En hij bleef niet eens liggen. Als men dit geel en fout vind moet men eens in het buitenland gaan kijken, daar fluiten ze dit niet"

Een blessure moet niet, een schorsing wel. Zijn match had gewoon al vroeger gedaan moeten zijn.
Ja dom natuurlijk, maar welke speler gaat dat eerlijk beoordelen tijdens de rust terwijl ge nog in de adrenaline van de match zit? Zullen niet veel spelers zijn die daartoe in staat zijn.

Ge zijt u woorden nu ook al weer aant afzwakken omdat ge weet dat ge weer te fel in emotie aant reageren zijt, beetje vergelijkbaar met wat Derijck in zijn interview deed trouwens.

Heb dat hier al eens eerder gezegd, op de rest van het forum lijkt ge me een verstandige nuchtere kerel, maar tijdens een match van Anderlecht verliest gij minstens de helft van u verstand.

Die van Zulte gaat er ook wel eerst volledig aanhangen (reactie moet dan ook niet natuurlijk en is rood)

1rode terecht, 1 onterecht en 2 vergeten.
Heb ik nooit gezien denk ik

Ja dom natuurlijk, maar welke speler gaat dat eerlijk beoordelen tijdens de rust terwijl ge nog in de adrenaline van de match zit? Zullen niet veel spelers zijn die daartoe in staat zijn.

Ge zijt u woorden nu ook al weer aant afzwakken omdat ge weet dat ge weer te fel in emotie aant reageren zijt, beetje vergelijkbaar met wat Derijck in zijn interview deed trouwens.

Heb dat hier al eens eerder gezegd, op de rest van het forum lijkt ge me een verstandige nuchtere kerel, maar tijdens een match van Anderlecht verliest gij minstens de helft van u verstand.
Dan moet ge uw mond houden ipv zo'n debiele dingen zeggen. Spreken is zilver en zwijgen is goud.

Ik heb niks mis gezegd hè. Karma is a bitch, pijnlijk voor hem nu, maar in normale omstandigheden was het nooit zover gekomen want dan stond hm te douchen.
En als hij zo'n dingen normaal vindt (wat hij laat uitschijnen) dan hoeft hij voor mij echt niet op een plein te staan.

😊

Ik kan niet wachten op morgen

"De niet gegeven rode kaart speelde niet in ons voordeel"
"De regen liet ons niet toe te voetballen"
"Met 10 was het moeilijk voetballen tegen een gemotiveerd Zulte"

Als dat veld er voor de match zo bij ligt dan stellen ze ze uit volgens mij.

Die bal rolt toch totaal niemeer in bepaalde zones
(Gelukkig spelen wij toch nie over de grond)

Terug
Bovenaan