Jupiler Pro League 2022-2023

Derijck,

Wat
Een
Mongool

Speler van Zulte lag minutenlang op de grond na "fout" van Debast dus was duidelijk rood volgens hem.

Moest zelf rood krijgen voor zijn fout. Maar "de speler liep verder". Iets harder en Silva z'n been was gebroken. Kerel vond dat zelf niet eens een fout...

Nuja als ge dacht dat het niet slechter kon dan onze voetbal dan halen ze op de bond Laforge boven.

Is al beslist welke match die dit weekend mag fluiten ? 😅

Laforge moet gewoon op non actief gezet worden. Duidelijk dat die het noorden kwijt is
Iemand een idee waar die mens woont of hoelaat die op zen werk is moeten stoppen ?

Heeft misschien kweet nie hoelang in de file gestaan en enkel hij kan de aftrap uitstellen. Compleet op van de stress.

@sharpshot den Wesley had wel een doef op zen neus gehad, kan zijn dat die niemeer scherp ziet.

allè als ik hem toch passes zie geven denk ik toch dat hij niemeer goed ziet

Iemand een idee waar die mens woont of hoelaat die op zen werk is moeten stoppen ?

Heeft misschien kweet nie hoelang in de file gestaan en enkel hij kan de aftrap uitstellen. Compleet op van de stress.

@sharpshot den Wesley had wel een doef op zen neus gehad, kan zijn dat die niemeer scherp ziet.

allè als ik hem toch passes zie geven denk ik toch dat hij niemeer goed ziet
Tgoh zoveel dommer klonk hij toch niet

Karma voor derijck. En nee ik wens niemand een blessure toe maar hij had deze blessure niet opgelopen als hij nu onder een warme douche stond

Terug
Bovenaan