Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt he.Lang is toch voetballend veel beter dan die Sowah...
Goesting ontbreekt het hem toch nooit aan imo?Lang is alleen veel beter als hij goesting heeft.
2 keer in de CL ofzo? In de competitie toch altijd enorm onzichtbaar.Lang en Sowah zijn toch 2 verschillende spelers die anders gebruikt kunnen worden. Die laatste heeft toch ook al echt genoeg zijn meerwaarde laten zien dit seizoen. Maar Lang gaat sowieso weldra terug naar de basis.
Was idd altijd 2de geel. Voor de rest een vrij rustige wedstrijd. Nooit echt onder druk geweest. Op zich had ik altijd het idee dat ze wel goed meevoetbalden en gevaarlijk konden zijn, maar het kwam er nooit uit. Aanvallend toch on mondig dit Gent.Rood vind ik overdreven, stonden nog met 3. Maar was sowieso zijn 2e geel dan.
Dom om daar gewoon de overtreding te maken.
Verbeke is ondertussen een paar maanden uit bij ons. Daar scheelt iets mee.
Wat betekent dat als er niet dringend iets verandert, Vandenhaute spelers gaat zoeken op vraag van Mazzu.
Dat komt al helemaal goed.
![]()
Dit verlies was te voorspellen... Defour had een duidelijk plan en dat heeft geloond.Wat een offday van ons.
Of eerder gewoon "we zullen het wel op kwaliteit alleen halen". Zonder werkkracht en vechtlust komen we er niet.
Nonchalance tot en met en Bokadi die echt een absolute non-match speelde. Maar hem kan dat wel vergeven.
Herman tapijtenmarchand zal de laatste week van januari wel even depanneren en zijn winterslaap in Marbella onderbreken voor WouterVerbeke is ondertussen een paar maanden uit bij ons. Daar scheelt iets mee.
Wat betekent dat als er niet dringend iets verandert, Vandenhaute spelers gaat zoeken op vraag van Mazzu.
Dat komt al helemaal goed.
![]()
Felice Mazzu. “Ik kan niet met zekerheid zeggen dat we tegen Zulte Waregem met dezelfde intensiteit aan de aftrap zullen verschijnen als tegen Club Brugge. Ik ga er in elk geval alles aan doen om het de spelers duidelijk te maken. Een wedstrijd tegen de beste ploeg van België of tegen de laatste in de stand: qua voorbereiding, inzet en intensiteit mag dat geen enkel verschil maken.”
Mja, ligt toch ook aan de spelers zelf he dat ze 9/10 keer als een slappe dweil lopen te spelen maar enkel tegen de rivaal met het mes tussen de tanden starten?Tis nogal een motivator hoor onze coach!!
Wat een mindervalide man en macaroni met elkaar gemeen hebben? Niks. Behalve in het hoofd van Felice Mazzu (55). Voor de trainer van Union is élk middel goed om zijn groep op scherp te zetten. De geheimen van de meester-motivator achter de leider ontrafeld.Mja, ligt toch ook aan de spelers zelf he dat ze 9/10 keer als een slappe dweil lopen te spelen maar enkel tegen de rivaal met het mes tussen de tanden starten?