Jupiler Pro League 2022-2023

omdat ge anders nu een fantastische CL speelt, en volgend jaar dan misschien niet eens deelneemt?

maar ik denk dat het gewoon een probleem is van u kunnen opladen om tegen Atletico te spelen, maar nog nooit van Westerlo gehoord te hebben?
nee, het probleem is dat yaremchuk heeft gespeeld, verder moet het echt niet gezocht worden

ze zouden niet weten wat goed werk ze doen om zijn contract te ontbinden en hem een vrije speler te maken en hij kan het dan ergens anders gaan verkloten

Vreemd hè Felice. Dat die omschakeling naar 4-3-3 toch wat het evenwicht herstelt.

Nuja Refaelov en Yari is 1 teveel op het middenveld. Moet een type 8 op

Ik vind Refaelov ook gewoon veel te pover. Zit toch niks snelheid meer in die kerel.
En dan heb ik het niet alleen over loopvermogen.

Dat zijn geen Anderlecht-waardige spelers meer.

Ik snap ook niet echt de stelling over prioriteit. Bekijk die ploeg van gisteren eens. Dat is materiaal waar je los kampioen mee moet kunnen worden. Twee-drie spelers die niet de vaste basis zijn maar even goed al titels opgebracht of miljoenen gekost hebben. En 1 jong talent, dat wel.
het kan mij niet schelen wie ze opstellen zolang yaremchuk maar geen seconde meer speelt voor brugge

ze zouden er zelfs echt veel beter aan doen met 10 te spelen dan met hem erbij, inderdaad hem gewoon weg laten en niemand in de plaats zetten zou een extreem grote verbetering zijn

Enige wat me wel stoort aan die penalty is dat de ref goed staat en meteen beslist dat het geen penalty is/te licht is om te fluiten

Dat is geen clear en obvious error dan eigenlijk. zoals @Dr. Sheldon Cooper ook al zei, hij doet een schepje erbij.
Dan is het interpretatie en de ref interpreteer dat het te weinig is.

Allè dat en het idioot gedrag van Hoedt

Dus vanaf nu topspelers zoals Jutgla wel opstellen tegen Westerlo, en laten rusten tegen Atletico Madrid. Duidelijk. Zullen die spelers zelf ook verkiezen, denk ik.

Club Brugge geeft al 2 seizoenen op rij meer uit aan inkomende spelers dan de rest van JPL BIJ ELKAAR (Antwerp niet meegerekend) en dan beetje zeuren dat je enkele spelers niet kan laten rusten tegen een promovendus? Komaan he, niet zwanzen.
het kan mij niet schelen wie, het mag een dikzak zijn van meer dan 300kg of zelfs iemand zonder benen maar toch nooit of te nooit yaremchuk, dat is toch overduidelijk dat je die geen seconde speeltijd mag geven

Ik vind Refaelov ook gewoon veel te pover. Zit toch niks snelheid meer in die kerel.
En dan heb ik het niet alleen over loopvermogen.

Dat zijn geen Anderlecht-waardige spelers meer.
Die werd 5 jaar geleden al afgeschreven door Club. Tuurlijk niet nee. Al vind ik hem wel een ok kerel, ook als hij niet speelt positief tegenover de jonge gasten en in kleine matchen ziet hij openingen. Hell, tegen Bern vond ik hem zelfs echt wel goed. Maar kan niet dat zo iemand elke match moet spelen, op die leeftijd ook.

Yaremchuk niet meer opstellen is geen optie.
Dat heeft dan niks met het sportieve te maken, maar puur financieel kan je dat imo niet.

Vreemd hè Felice. Dat die omschakeling naar 4-3-3 toch wat het evenwicht herstelt.

Nuja Refaelov en Yari is 1 teveel op het middenveld. Moet een type 8 op
Dat zegt iedereen al 2 maand. Maar die kent maar 1 systeem waar hij de spelers niet voor heeft. Elke match ze die kerel aan boort houden zullen ze verder zakken

het kan mij niet schelen wie, het mag een dikzak zijn van meer dan 300kg of zelfs iemand zonder benen maar toch nooit of te nooit yaremchuk, dat is toch overduidelijk dat je die geen seconde speeltijd mag geven
Als we jou posttijd moeten geven op dit forum, dan mag Yaremchuk ook voetballen voor Club.

Laatst bewerkt:
Yaremchuk niet meer opstellen is geen optie.
Dat heeft dan niks met het sportieve te maken, maar puur financieel kan je dat imo niet.
En kan toch echt niet dat Yaremchuk tegen Westerlo niet kan meedraaien als hij naast Lang en Olsen en voor Vanaken staat? Of is die nu zo slecht?

Het is beter als club prio geeft aan europees voetbal, ze hebben nu kans om door te gaan naar de europa league of zelfs de volgende ronde in de champions league.

En daarbij; vorig jaar hebben ze de JP league zelf niet gewonnen, enkel de play offs. Dus wat maakt het uit of ze nu even verliezen.

Terug
Bovenaan