mistertc73
Member
daarenboven versta ik dat echt niet, hoewel deze CL-campagne buiten proportioneel fantastisch goed is, moet de hoofdfocus altijd de eigen competitie zijn, ALTIJD
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom?daarenboven versta ik dat echt niet, hoewel deze CL-campagne buiten proportioneel fantastisch goed is, moet de hoofdfocus altijd de eigen competitie zijn, ALTIJD
echt waar, je moet vragen waarom je eigen competitie altijd op de 1e plaats moet staan ???Waarom?
Ha, ja. Een heel seizoen strijden om CL voetbal om dan met een B-ploeg aan te treden zodat je kan focussen op de competitie om opnieuw CL voetbal te halen.daarenboven versta ik dat echt niet, hoewel deze CL-campagne buiten proportioneel fantastisch goed is, moet de hoofdfocus altijd de eigen competitie zijn, ALTIJD
ik heb nergens gezegd dat er niet om CL gegeven moet worden, zeker wel natuurlijk, doch de eigen competitie nog meerHa, ja. Een heel seizoen strijden om CL voetbal om dan met een B-ploeg aan te treden zodat je kan focussen op de competitie om opnieuw CL voetbal te halen.
omdat ge anders nu een fantastische CL speelt, en volgend jaar dan misschien niet eens deelneemt?Waarom?
Nee ik vraag waarom dat een match in een competitie van 40 matchen met halvering van punten prioriteit moet krijgen op enkele Europese topmatchen.echt waar, je moet vragen waarom je eigen competitie altijd op de 1e plaats moet staan ???
Ik denk dat je het kan combineren met zo’n kern maar inderdaad kan er wat onderschatting zijn.omdat ge anders nu een fantastische CL speelt, en volgend jaar dan misschien niet eens deelneemt?
maar ik denk dat het gewoon een probleem is van u kunnen opladen om tegen Atletico te spelen, maar nog nooit van Westerlo gehoord te hebben?
Awel ja dit dusHa, ja. Een heel seizoen strijden om CL voetbal om dan met een B-ploeg aan te treden zodat je kan focussen op de competitie om opnieuw CL voetbal te halen.
Hey , als ze kakken op nen 18 j debutant tegen Virgil fucking VanDijk dan mag ik toch ook is lachen met nen CL verdediger die hetzelfde doet tegen met alle respect ne Westel verdediger hèJa man, echt heerlijk
![]()

ik heb nergens gezegd dat er niet om CL gegeven moet worden, zeker wel natuurlijk, doch de eigen competitie nog meer
buiten 1 troll account lijken de meeste club-supps deze nederlaag wel te kunnen plaatsen. Het was ook niet echt superslecht of zo, voldoende kansen, gewoon slecht afgewerkt. Ok, yaremchuk heeft mss een aantal basisplaatsen na elkaar nodig om vertrouwen op te doen, maar Jutgla/Sowah zijn gewoon 1e keus momenteel.Dus vanaf nu topspelers zoals Jutgla wel opstellen tegen Westerlo, en laten rusten tegen Atletico Madrid. Duidelijk. Zullen die spelers zelf ook verkiezen, denk ik.
Club Brugge geeft al 2 seizoenen op rij meer uit aan inkomende spelers dan de rest van JPL BIJ ELKAAR (Antwerp niet meegerekend) en dan beetje zeuren dat je enkele spelers niet kan laten rusten tegen een promovendus? Komaan he, niet zwanzen.
²buiten 1 troll account lijken de meeste club-supps deze nederlaag wel te kunnen plaatsen. Het was ook niet echt superslecht of zo, voldoende kansen, gewoon slecht afgewerkt. Ok, yaremchuk heeft mss een aantal basisplaatsen na elkaar nodig om vertrouwen op te doen, maar Jutgla/Sowah zijn gewoon 1e keus momenteel.
Uiteindelijk heb ik natuurlijk liever dat ze geen punten laten liggen maar als het dan toch gebeurt dan liever nu dan volgende week. Stel dat ze overwinteren in CL dan is het vermoedelijk na 1 ronde wel gedaan en dan kan je met deze kern in de playoffs toch heel veel goedmaken op Antwerp… 2 onderlinge duels in po1 dus eigenlijk “mag” je 12 ptn achter hebben en toch nog alles in eigen hand hebben
en als laatste: aangezien er geen rechtstreekse CL is voor de kampioen is de huidige CL campagne eigenlijk nog belangrijker hé, gezien de vele miljoenen verschil tussen 1e/2e dan wel 3e worden
Mata voor Odoi, Spileers voor Sylla, Sobol voor Meijer, Skov Olsen voor Buchanan, Lang voor Sowah en Yaremchuk voor JutglaPunten verliezen na een Europese match hoort er gewoon bij, zeker voor een kleine ploeg uit België die niet de weelde heeft om zomaar 2e A ploeg op te stellen. Moesten de invallers, die zeker geen reserve materiaal zijn voor alle duidelijkheid, beter doen? Zéker, maar ze staan niet in de basis voor een reden, als dat nu komt door betere alternatieven of door terugkomen uit blessure, speelt allemaal geen rol, ze zijn vermoedelijk gewoon minder in vorm.
Akkoord, maar ik bedoel eigenlijk vooral dat wij niet Real/City/PSG/Bayern gewijs zomaar 1 op 1 kunnen wisselen zonder veel kwaliteit in te boeten, met als gevolg dat je dan in zo'n matchen punten verliest.Mata voor Odoi, Spileers voor Sylla, Sobol voor Meijer, Skov Olsen voor Buchanan, Lang voor Sowah en Yaremchuk voor Jutgla
Met uitzondering van Spileers zijn dat toch allemaal spelers die bij quasi elke JPL ploeg in de basis zouden staan?
Wat versta je onder "een goede zaak doen"? Hopen dat je wint zodat je stijgt in het klassement, of hopen dat je verliest zodat Mazzu sneller buiten vliegt?Na de puntendeling tussen KVO en Seraing kunnen we een goede zaak doen vandaag