Jupiler Pro League 2022-2023

Waarom spreken jullie alsof antwerp de enige ploeg is die meedoet dit jaar? Genk staat daar ook maar twee punten achter he :).

deze match is terug te brengen naar 2 zaken

1) als yaremchuk niet mee doet, scoort brugge absoluut zeker meerdere doelpunten en wint het altijd
2) als de arbitrage brugge niet vrijwillig nekt, wint westerlo deze nooit

Uw aankoop van 16 miljoen nu al afserveren zou ik toch niet doen, precies.
Carl zijn fout toch. Speel met uw sterkste 11 en je wint
Als hij in Atletico wint spreekt wel weer niemand meer van deze match.

En dat hij niet met zijn sterkste 11 speelde vandaag ... buiten Jugtla en Sylla is dat toch zeer relatief als je ziet wie er op het veld stond.

Uw aankoop van 16 miljoen nu al afserveren zou ik toch niet doen, precies.

Als hij in Atletico wint spreekt wel weer niemand meer van deze match.

En dat hij niet met zijn sterkste 11 speelde vandaag ... buiten Jugtla en Sylla is dat toch zeer relatief als je ziet wie er op het veld stond.
Idd met Lang en Yaremchuk zou je toch ook 2 goeie vervangers moeten hebben. Deze ploeg is gewoon goed genoeg om voor de titel te spelen. Beiden hebben gewoon te weinig matchritme

Nja, 2e keer dat cl ons punten kost. Vond het toch geen goede match van ons eigenlijk, zeer onrealistisch voetbal om door hun muur te raken. Toch ook maar povere schoten op doel. We verdienden zeker meer en waren wel beter imo, 4 min extra is weer belachelijk weinig na al dat tijdrekken.

Nja, 2e keer dat cl ons punten kost. Vond het toch geen goede match van ons eigenlijk, zeer onrealistisch voetbal om door hun muur te raken. Toch ook maar povere schoten op doel. We verdienden zeker meer en waren wel beter imo, 4 min extra is weer belachelijk weinig na al dat tijdrekken.
Dat tijdrekken vielt toch nog mee vond ik.

welke regel is dat dan? Die waar Dhaentje springt, een por in de rug krijgt en dan op de arm wordt gekopt door die van Genk?

Oververdiend of niet. Komt die penalty er niet dan zie ik Genk gewoon niet winnen

Hand naar de bal is penalty. Altijd. Zoals ik al zei vind ik dat ook een belachelijke regel, maar ze is er. En als er al een duw was, was die NOG lichter dan de "fout" waarop uw eerste kans van de match kwam.
Zo hebben we er overigens ook al tonnen tegen gehad en toen stonden ze hier op de voorste rij om te zeggen dat het gewoon de regel was.

Soit. Gerechtigheid heet dat dan zeker wanneer ge toch nog wint nadat ge 18 doelpogingen hebt en op een zeer lichte vrije trap uw eerste kans tegenkrijgt en die dan binnen gaat?

Goh makkelijke reactie achteraf natuurlijk he. CL is momenteel toch wel belangrijker en deze elf moeten thuis toch wel kunnen winnen van Westerlo zekere?

Onze zogezegde topspits heeft meer gekost dan hun hele kern wss.

Kan je langs 2 kanten bekijken, maar dan moet je ook niet streven naar zo een kern. Klinkt echt als een supporter die voor de match zegt dat we beter nog speler voor positie x kopen om speler y rust te geven om dan na de match te kappen op de trainer die speler y rust heeft gegeven.

Vanuithet stadion kan ik niet zien of er een VAR-tussenkomst nodig was voor de eerste goal. Wat ik wel kon zien was dat Mata daar helemaal staat te zwemmen. Hij is nu al 2 jaar onder zijn niveau aan het presteren en Odoi is momenteel echt gewoon beter, dus hopelijk mag die tegen Athletico starten.

Tja, veel keer net niet vanavond, … maar die 9/9 in CL maakt toch gewoon alles goed vind ik
Onze kern is sterk genoeg om die 2 te scheiden. De prestaties in de CL zijn ongezien maar in de competitie staan we wel 8 punten achter na amper 11 matchen, dat vind ik veel te veel. Je gaat hier wel moeten strijden tegen 2 ploegen die geen last hebben van Europese decompressie en frisser zijn op vele momenten.

Enfin, deze match was gelukkig toch een ander verlies dan tegen Standard. Ze kunnen wel beter terug aanknopen met een zege tegen RSCA.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan