Finisterra
Well-known member
Ik vond vooral Lang zeer zwak.
Beetje arrogant om Jutgla/Sowah niet eens mee te nemen.
Beetje arrogant om Jutgla/Sowah niet eens mee te nemen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Als hij in Atletico wint spreekt wel weer niemand meer van deze match.Carl zijn fout toch. Speel met uw sterkste 11 en je wint
Idd met Lang en Yaremchuk zou je toch ook 2 goeie vervangers moeten hebben. Deze ploeg is gewoon goed genoeg om voor de titel te spelen. Beiden hebben gewoon te weinig matchritmeUw aankoop van 16 miljoen nu al afserveren zou ik toch niet doen, precies.
Als hij in Atletico wint spreekt wel weer niemand meer van deze match.
En dat hij niet met zijn sterkste 11 speelde vandaag ... buiten Jugtla en Sylla is dat toch zeer relatief als je ziet wie er op het veld stond.
Dat tijdrekken vielt toch nog mee vond ik.Nja, 2e keer dat cl ons punten kost. Vond het toch geen goede match van ons eigenlijk, zeer onrealistisch voetbal om door hun muur te raken. Toch ook maar povere schoten op doel. We verdienden zeker meer en waren wel beter imo, 4 min extra is weer belachelijk weinig na al dat tijdrekken.
welke regel is dat dan? Die waar Dhaentje springt, een por in de rug krijgt en dan op de arm wordt gekopt door die van Genk?
Oververdiend of niet. Komt die penalty er niet dan zie ik Genk gewoon niet winnen
Goh makkelijke reactie achteraf natuurlijk he. CL is momenteel toch wel belangrijker en deze elf moeten thuis toch wel kunnen winnen van Westerlo zekere?Carl zijn fout toch. Speel met uw sterkste 11 en je wint
Telkens ze een corner moesten trappen duurde dat meer dan een halve minuut, waren toch ook een paar wissels maar goed het zat er ni in vandaag. Ik ga dan nog eens naar het stadion en krijg je zo een match met 0,0 sfeer heel droevig.Dat tijdrekken vielt toch nog mee vond ik.
Kan je langs 2 kanten bekijken, maar dan moet je ook niet streven naar zo een kern. Klinkt echt als een supporter die voor de match zegt dat we beter nog speler voor positie x kopen om speler y rust te geven om dan na de match te kappen op de trainer die speler y rust heeft gegeven.Carl zijn fout toch. Speel met uw sterkste 11 en je wint
Onze kern is sterk genoeg om die 2 te scheiden. De prestaties in de CL zijn ongezien maar in de competitie staan we wel 8 punten achter na amper 11 matchen, dat vind ik veel te veel. Je gaat hier wel moeten strijden tegen 2 ploegen die geen last hebben van Europese decompressie en frisser zijn op vele momenten.Tja, veel keer net niet vanavond, … maar die 9/9 in CL maakt toch gewoon alles goed vind ik
Ja man, echt heerlijkToch wel heerlijk hoe die Mechele een identiek doelpunt slikt als Debast bij de RD …..