Daar ga ik u ook in gelijk geven. De 'grote patron' en de beste middenvelder is Trebel niet. Idem over zijn blessures heb je gelijk. Ik heb dat, in het topic hier, een paar weken geleden vermeld dat Kana en Arnstad wel nog hun kansen gaan krijgen op het middenveld want een heel seizoen blijft Trebel niet blessurevrij.
Maar in de matchen waarin ik Tebel, dit seizoen, live bezig zag (op TV is het natuurlijk anders) en ik hem enkele minuten in de gaten hield zag ik wel dat hij die jonge gasten coachte en onder hun voeten durfde te geven. Ik zie dat (bijna) helemaal niet als we met ons jonge middenveld (Kana, Arnstad) spelen. En dat is toch ook ergens belangrijk? Terwijl je helemaal gelijk hebt, hoop ik dat je ergens mijn punt verstaat.
Eigenlijk zie ik er ook liever een paar vertrekken zodat ze met dat geld 1 goede middenvelder kunnen aankopen. Om nu snel iemand te zeggen: Olsson. Die heb ik letterlijk nog niets goed zien doen. Integendeel, als hij invalt ligt hij merendeel aan de basis voor een tegenaanval. Zelf tegen Bern was hij de schuldige van die late vrije trap in de verlengingen.
Kanu had wel periodes waarin hij goed speelde en opeens scoorde. Trouwens werd Kanu niet meer gebruikt als spits?
Verschaeren blijft wel op zijn zelfde niveau. Je ziet bij momenten dat er talent inzit maar het wil er precies niet uitkomen. Moet wel zeggen als je Verschaeren live bezig ziet dat je de indruk krijgt dat hij het spel vertraagt (lees het als loopt altijd veel te lang met de bal) daar hij het precies zelf wilt forceren. Ik kan me zelf niet direct voor de geest halen of hij dit seizoen al 1 keer echt op doel heeft geschoten of een echte kans heeft afgedwongen?