Jupiler Pro League 2022-2023

Hein zegt vaak de juiste dingen maar vandaag slaat hij de bal toch serieus mis.

RSCA lijkt me toch een moeilijk seizoen tegemoet te gaan met sterke tegenstanders zoals Club, Antwerp en Genk van de toppers en enkele goed voetballende subtoppers.

RSCA lijkt me toch een moeilijk seizoen tegemoet te gaan met sterke tegenstanders zoals Club, Antwerp en Genk van de toppers en enkele goed voetballende subtoppers.
Ik vind het nog wat vroeg misschien nog nen transfer wie weet
Europees gekwalificeerd doet ook veel

Ik vind het nog wat vroeg misschien nog nen transfer wie weet
Europees gekwalificeerd doet ook veel
Die transfers zullen nodig zijn want de kern lijkt me niet sterk genoeg in de breedte, zeker met Europees voetbal.

Als Rafa je beste man is in die matchen maar nauwelijks een volledige match kan volhouden en vorig seizoen ook snel wegzakte in het seizoen.

Volgens Hein mag de VAR dus niet ingrijpen als er een fout wordt gemaakt op een speler die van doel weg beweegt. Alez, weeral iets nieuw geleerd.

Die transfers zullen nodig zijn want de kern lijkt me niet sterk genoeg in de breedte, zeker met Europees voetbal.

Als Rafa je beste man is in die matchen maar nauwelijks een volledige match kan volhouden en vorig seizoen ook snel wegzakte in het seizoen.
deze match vond ik hem ni denderend ... 45 min

Uiteraard. Als al die ploegen top zijn gaat Anderlecht geen play off 1 spelen. Dat dat de voorbije 2 jaar wel is gelukt heeft ook vooral te maken dat de concurrentie het liet afweten

Terug
Bovenaan