Jupiler Pro League 2022-2023

de match gent-antwerp

een overduidelijk schoolvoorbeeld van een match waarbij de arbitrage er met voorbedachte rade alles aan gedaan heeft een ploeg te doen winnen die anders totaal kansloos zou verloren hebben
nee, sorry, om kansloos te verliezen, moet de tegenstander goals maken. en dat zat er alweer niet in bij Gent.

de match gent-antwerp

een overduidelijk schoolvoorbeeld van een match waarbij de arbitrage er met voorbedachte rade alles aan gedaan heeft een ploeg te doen winnen die anders totaal kansloos zou verloren hebben
Niet akkoord, en dit als Gent supporter. De 3 VAR fases waren correct. Moest het aan Laforge liggen kreeg Gent een onterechte strafschop en werd de fase met Vadis zelfs niet gefloten. Buiten de extra tijd waarin de heren gewoon inconsequent zijn (5 min) mochten we nog 1 uur door voetballen. Gent ging echt niet meer scoren.

Ik hoop dat Zirkzee toch nog naar Anderlecht wilt komen.
Esposito kan me niet bekoren. Terwijl Raman hier continue wordt uitgelachen vind ik die wel nog goed als supersub maar niet voor de volle 90 minuten.

Hopelijk komen in de tweede helft Rafa en Silva in de ploeg.

. Terwijl Raman hier continue wordt uitgelachen vind ik die wel nog goed als supersub maar niet voor de volle 90 minuten.
.

Loopt veel, en daar is alles mee gezegd.

Helaas zijn we niet op de Memorial, maar moeten we ook iets met een bal kunnen.

In 2022 nog altijd geen echt goeie match gespeeld …

Als ik wil bemiddelen zou ik zeggen , juist na een Europese match en ons toch wel zwarte beest op verplaatsing , maar het mag gvd toch iets meer zijn

Terug
Bovenaan