Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Classic Odjidja? Toch wel vaak zo'n 'vuile' fouten. Pech voor hem dat het net op de rand van het strafschopgebied is. Harde maar correcte tussenkomst van de VAR.
Dus aanvallende ploeg is altijd in het nadeel? Tackle op de bal, geen penaltie, en ook geen corner. Inderdaad een achterlijke regel.
Verheyen kent de regel ook niet blijkbaar.
Goh, ik kan hem wel volgen. Opzich worden alle fases correct beoordeeld, dus nu gewoon elke week toepassen gelijk voor welke ploeg.
Gent zijnde wat minder focussen op de arbitrage en eens wat duels winnen. Weer een armtierige wedstrijd.
Goh, ik kan hem wel volgen. Opzich worden alle fases correct beoordeeld, dus nu gewoon elke week toepassen gelijk voor welke ploeg.
Gent zijnde wat minder focussen op de arbitrage en eens wat duels winnen. Weer een armtierige wedstrijd.
Eerste penalty voor Gent is hands buiten de 16 meter, tweede penalty speelt Pacho de bal. Daar bestaat weinig discussie over.
De penalty voor ons is een fout van Odjidja binnen de 16 meter. Ook daar bestaat weinig discussie over denk ik. Dat het een totaal onnodige en achterlijke fout is, verandert daar toch niks aan? Dat de straf niet in verhouding tot de fout staat, is eigen aan het concept van penalties maar dat is een andere discussie.
Bekijk het anders, zonder VAR fluit Laforge vandaag twee onterechte penalties voor Gent en worden wij er een onthouden.
een overduidelijk schoolvoorbeeld van een match waarbij de arbitrage er met voorbedachte rade alles aan gedaan heeft een ploeg te doen winnen die anders totaal kansloos zou verloren hebben
een overduidelijk schoolvoorbeeld van een match waarbij de arbitrage er met voorbedachte rade alles aan gedaan heeft een ploeg te doen winnen die anders totaal kansloos zou verloren hebben