Jupiler Pro League 2022-2023

Hoe lang zijde gij al Club supporter? :tongue:

Wij hebben het toch altijd al gehad voor spelers en zeker middenvelders die de mouwen opstropen en er invliegen?

Elke tegenstander en de supporters daarvan haten Balanta, en dat is een goed teken. Is gewoon een beest op die 6 en heeft ook echt nog wel een behoorlijke techniek. Ik vond in elk geval dat die, zeker in de CL, zelden heeft teleurgesteld.
Het mag wel wat meer voetbal zijn, degenen die voetballend Balanta op niveau van Odoi zetten overschatten Balanta echt wel. Inzet is allemaal goed en wel maar het vervalt toch te vaak in trappen om te trappen.

------------mignolet-------------
mata-------Boyata---------Sylla-
----------Nielsen--Odoi-----------
--------------Sowah--------------
skov olsen----Lang------Buchanan
-----------Jutgla------------------

Als HVA weg zou gaan. Lang dan meer als 10 uitspelen.

Verdedigend compartiment moet duidelijk nog versterking hebben wel, en zo'n Odoi wilt ge toch niet in u basis hebben staan eigenlijk. Toch niet op het middenveld. Zou eerste depanneur in de verdediging moeten zijn.

Laatst bewerkt:

Verdedigend compartiment moet duidelijk nog versterking hebben wel, en zo'n Odoi wilt ge toch niet in u basis hebben staan eigenlijk. Toch niet op het middenveld. Zou eerste depanneur in de verdediging moeten zijn.
Vorig jaar postte een brugge-supporter een opstelling met 12 namen, nu maak jij er eentje met 10 namen. Al een geluk dat de supporters de opstelling niet maken want veel punten gaan ze zo niet pakken.

Doe mij maar 4-3-3 tot onze defensie er tegoei staat:

------------mignolet--------------
Mata----Sylla---Boyata----Meijer-
----------Balanta --- Nielsen------
skov olsen----Vanaken---Buchanan/Lang
---------------Jutgla------------------

Vorig jaar postte een brugge-supporter een opstelling met 12 namen, nu maak jij er eentje met 10 namen. Al een geluk dat de supporters de opstelling niet maken want veel punten gaan ze zo niet pakken.
Ahja :rofl:

Ik had eerst Praet der in staan maar omdat dat nog maar gerucht is heb ik die naam weg gehaald en niks in de plaats gezet :wallbash:

Sowah had daar dus in de plaats moeten staan (die valt me dit seizoen trouwens beter mee)

Het mag wel wat meer voetbal zijn, degenen die voetballend Balanta op niveau van Odoi zetten overschatten Balanta echt wel. Inzet is allemaal goed en wel maar het vervalt toch te vaak in trappen om te trappen.
Komaan, Odoi is echt niet beter. Hijzelf denkt dat ie beter is, en da's net het probleem. Loopt domme fouten te maken als 'm gepasseerd wordt en als je die ietwat deftig onder druk zet is dat in balbezit een garantie op balverlies. En als ge daar dan toch iemand zet die niet nuttig is in de opbouw is Balanta de betere optie. Dat gezegd zijnde, beide zouden eigenlijk geen basisspeler mogen zijn bij een ploeg met de ambities die Club heeft.

Zou echt absurd zijn. Kon gewoon bij Omia Nicosia in Cyprus gaan ballen in het mooie weer, Europa League spelen en wrs goed verdienen. Weigeren om te hopen op Ferencvaros (wat sportief zeker geen verbetering is) en te eindigen bij KVK of Standard...

Awel, ik vind dat je daar echt Balanta onderschat. Die heeft echt een meer dan behoorlijk techniek. Het is wellicht omdat hij effectief een bijter is dat velen denken dat hij ook maar dat is, maar die zijn techniek is voor mij echt meer dan ok. Toch al af en toe leuke bewegingen of acties van hem gezien.

Praet naar Club (via loan) zou op tafel liggen. Doe maar!

Ik weet niet waarom Lang vrede zou hebben genomen met een verlengd verblijf. Wou toch niet starten om blessures te vermijden? Als Lang zo speelt als tegen OHL begrijp ik trouwens niet waarom de buitenlandse clubs niet in de rij staan (zelfs ondanks zijn maniertjes die overigens al even nauwelijks invloed hebben op z'n spel en speelt bovendien ook iedere keer met veel inzet zelfs als hij in wat mindere vorm was).

Lang is een van de beste spelers die ik ooit live zag spelen in de JPL.

Nog een paar maanden knallen bij Club, een top WK en dan voor 30 miljoen weg is dan nog beter dan nu vertrekken voor 15-20 miljoen...
Zouden we lang niet op de 10 kunnen proberen? Of eventueel Skov, en wat schuiven met die flanken (Sowah, Lang, Buchanan).

Denk dat het niet simpel is om op 10 dagen nog een vervanger voor Hans te vinden. Praet mag zeker komen, maar is toch een ander type. En gaat zich als RSCA boy dubbel moeten bewijzen.

Ik weet niet waarom Lang vrede zou hebben genomen met een verlengd verblijf. Wou toch niet starten om blessures te vermijden?
Deadline nadert, weinig concreets momenteel. Dus ondanks het niet willen starten om blessures te vermijden, zal hij voor zichzelf toch al uitgemaakt hebben dat een langer verblijf bij Club meer en meer tot de mogelijkheden behoort.

Odoi zijn technische kwaliteiten als 10-jarige waren redelijk indrukwekkend. Maar toen speelde die ook hoger op het veld

Had daar nooit een verdediger in gezien :p

Komaan, Odoi is echt niet beter. Hijzelf denkt dat ie beter is, en da's net het probleem. Loopt domme fouten te maken als 'm gepasseerd wordt en als je die ietwat deftig onder druk zet is dat in balbezit een garantie op balverlies. En als ge daar dan toch iemand zet die niet nuttig is in de opbouw is Balanta de betere optie. Dat gezegd zijnde, beide zouden eigenlijk geen basisspeler mogen zijn bij een ploeg met de ambities die Club heeft.
Ik had al van in het begin mijn vraagtekens bij de transfer van Odoi. Oké, vast en zeker een leuke polyvalente speler als kernopvulling gezien zijn veelzijdigheid, maar absoluut geen basismateriaal voor Club. Hij is leuk gestart, maar lang duurde dat ook weer niet. Hoe vaak ik mij irriteer aan die man zijn domme fouten is niet normaal meer.

Onwaarschijnlijk dat Balanta daarvoor moet banken. Was gewoon onze beste man vorig jaar onder Clement. Zonder hem hadden we nog meer punten verloren. Ik vind het belachelijk dat die nu moet banken voor zo'n Odoi.

Allez Challouk kreeg dus onterecht rood volgens het referee departement en ook geen schorsing opgelegd. Jammer dat dit maar weer eens te laat komt. Met 11 weet je nooit of je nog een kans krijgt en wie weet zelf de gelijkmaker scoort

Allez Challouk kreeg dus onterecht rood volgens het referee departement en ook geen schorsing opgelegd. Jammer dat dit maar weer eens te laat komt. Met 11 weet je nooit of je nog een kans krijgt en wie weet zelf de gelijkmaker scoort

Akkoord dat het jammer is dat er opnieuw een foute beslissing is geweest (en de VAR nochtans de ref erop heeft gewezen), maar ze viel in de 89ste minuut. Om dan te gaan zeggen dat ze "met 11 mss nog kans maakten" is toch wat spijkers op laag water zoeken.

Akkoord dat het jammer is dat er opnieuw een foute beslissing is geweest (en de VAR nochtans de ref erop heeft gewezen), maar ze viel in de 89ste minuut. Om dan te gaan zeggen dat ze "met 11 mss nog kans maakten" is toch wat spijkers op laag water zoeken.
Want Kortijk had voordien ook echt geen kansen afgedwongen..

Ergste is dat Boterberg komende match weer gewoon een matchke mag fluiten alsof er niks geweest is vorige week

Dus in die 6 extra minuten kon Club wel scoren maar kon KVK geen kansen meer krijgen?

Terug
Bovenaan