Jupiler Pro League 2022-2023

Maakt mij niets uit, zoals je zegt niet wedstrijdbepalend maar ik vind nog steeds dat er iets voor te zeggen valt aangezien het Mata is die doorgebroken is, qua snelheid de Amuzu van club dus zonder ongelukken komt die alleen voor de keeper.

En dat de overtreding per ongeluk is is toch totaal irrelevant??
Ik heb nog steeds geen beeld waar hij hem echt raakt. Wel Mata die met zijn linker achter zijn rechter been haakt.

Het is nie de laatste man, het is geen gemeen spel, fysieke integriteit is niet in gevaar dus nee geen rood. Op geen enkele manier rood.
Hij komt niet alleen voor de keeper, de verdediger heeft een kortere weg naar doel aangezien Mata nog die hoek moet maken.

Of dit nu op Brugge of Mechelen of Union is maakt eigenlijk nog niet uit. Maar de manier waarop de refs weer aan het seizoen zijn begonnen. Arrogant in hun houding en zaken totaal fout beoordelen is toch schandalig.

Dat zegt hij toch helemaal niet. Afwijkende mening mag gerust, maar er zijn er hier een paar die er een sport van maken om iedere kans die ze krijgen op club te zeiken, en dat is dan in mijn ogen wel effectief anti-supporteren. Is hier altijd zo geweest en zal altijd zo blijven, zal ook wel komen door het grote aantal clubsupporters hier e.
Alsof dat ook niet telkens gebeurd door Club supporters op andere ploegen? Dat is hier ook altijd zo geweest en zal ook zo blijven.

Ik heb nog steeds geen beeld waar hij hem echt raakt. Wel Mata die met zijn linker achter zijn rechter been haakt.

Het is nie de laatste man, het is geen gemeen spel, fysieke integriteit is niet in gevaar dus nee geen rood. Op geen enkele manier rood.
Hij komt niet alleen voor de keeper, de verdediger heeft een kortere weg naar doel aangezien Mata nog die hoek moet maken.

Of dit nu op Brugge of Mechelen of Union is maakt eigenlijk nog niet uit. Maar de manier waarop de refs weer aan het seizoen zijn begonnen. Arrogant in hun houding en zaken totaal fout beoordelen is toch schandalig.
Los van die fase vond ik het een van Boterberg zijn betere matchen.

Voor de rest had Hein uiteraard overschot van gelijk en het lijkt er op dat er niet aan gewerkt is tijdens de zomer.

In het stadion me toch ook wel wat geërgerd aan Boterberg. Heel veel verdedigende schwalbes gefloten van Kortrijk leek mij. Hoe hij op het einde tegen Audoor te keer ging was nergens voor nodig bvb.

Ik had ook niet verwacht dat hij bij z'n rode kaart ging blijven. Voor mij leek het echt wel Mata pakken om te pakken maar ik zat in de tribune aan de overkant van het veld. Er was centraal idd nog een verdediger maar ik denk niet dat die een Mata op snelheid zou bijgehaald hebben.

Bij de afgekeurde goal, stond Vanaken offside of Meijer?

In het stadion me toch ook wel wat geërgerd aan Boterberg. Heel veel verdedigende schwalbes gefloten van Kortrijk leek mij. Hoe hij op het einde tegen Audoor te keer ging was nergens voor nodig bvb.

Ik had ook niet verwacht dat hij bij z'n rode kaart ging blijven. Voor mij leek het echt wel Mata pakken om te pakken maar ik zat in de tribune aan de overkant van het veld. Er was centraal idd nog een verdediger maar ik denk niet dat die een Mata op snelheid zou bijgehaald hebben.

Bij de afgekeurde goal, stond Vanaken offside of Meijer?
Audoor nam die bal tot 4x toe mee terwijl de ref gefloten had dus ik snap het ergens wel maar Boterberg wil zich persee laten gelden tegen een snotneus. Tegen Vanaken zou ie dat nooit durven.

En over de rode kaart heb ik al genoeg gezegd hoe onterecht die was :coolbrows:

Tuurlijk is dat een wel beetje jennen :biglaugh: Maar het is wel zo dat het als kleine ploeg heel moeilijk is op Club om de ref mee te hebben.
Kweet het niet. Kan mss zo lijken, maar ik heb toch altijd de indruk dat kleine ploegen op het veld van Club (of andere topclubs) een voordeel hebben doordat de refs kleine gemene fouten nooit correct bestraffen. Je ziet vaak dat er 80 minuten lang irritant gespeeld wordt door continu het spel te onderbreken door op een voet of hak te gaan staan, om dan tijd te rekken als ze eens voor staan (of zelfs maar gelijk), en dat is telkens zonder gevolg. Als er dan eens een strenge beslissing volgt, ziet men dat nogal snel als fluiten in het voordeel van de grote ploeg.
Enfin, uiteraard los van de fase van vandaag, want zoals gezegd vond ik Boterberg op die fase na goed fluiten en vond ik geel correct, rood zwaar. Maar ik zie dat dan ook weer niet graag, want dat wekt dan weer reacties op dat we een voordeel krijgen. :p We hebben gewoon geen deftige refs in onze competitie.

Gezien het grote aantal Club supporters hier valt dat imho énorm goed mee. Maak eens een lijstje anders.
En andersom valt dat imho ook énorm goed mee. Dat is net het hele punt. Het gebeurd aan beide kanten dus jullie moeten jullie niet zo aangevallen voelen als er is een andere mening is. @Solleke89 en @Babaluna zouden bijvoorbeeld beste vrienden zijn moesten ze voor dezelfde ploeg supporteren.

Ik heb weinig problemen met Babaluna tbh. Ik zou perfect met hem ene kunnen gaan drinken. Enigste die ik hier echt niet kan uitstaan en dat is wederzijds is Slayer. En Starspike zijn overdreven anti club gehuil/calimero en club haat krijg ik het ook wel vaak van en zullen nooit vriendjes zijn.

Maar buiten die 2 trek ik me weinig aan hier. Ik weet van mezelf dat ik graag een beetje uitdaag en soms wat provoceer maar ik kan er redelijk goed tegen dat ikzelf op de korrel genomen wordt. Ik hou van animo op een forum.

En andersom valt dat imho ook énorm goed mee. Dat is net het hele punt. Het gebeurd aan beide kanten dus jullie moeten jullie niet zo aangevallen voelen als er is een andere mening is. @Solleke89 en @Babaluna zouden bijvoorbeeld beste vrienden zijn moesten ze voor dezelfde ploeg supporteren.
Maar er zijn hier nu toch maar weinigen die zich "aangevallen voelen" ivm die fase met de rode kaart? Integendeel, quasi iedereen is het er mee eens dat het geen rood was.

Ik ging daarnet enkel in op @Silence en @quo_vadis die die fout op Jutgla geen fout vonden. Terwijl daar zelfs geen twijfel over zou mogen zijn, en ja, dan stoort mij dat wel dat die antibril voor dergelijke onzin zorgt.

Denk wel bij twijfel gevallen het altijd in voordeel van thuis of topclub is daar moeten we ni flauw omdoen. En als er iets tegen Club gefloten is staat heel Facebook op zijn kop daar leesje echt debiele post´s .

Maar er zijn hier nu toch maar weinigen die zich "aangevallen voelen" ivm die fase met de rode kaart? Integendeel, quasi iedereen is het er mee eens dat het geen rood was.

Ik ging daarnet enkel in op @Silence en @quo_vadis die die fout op Jutgla geen fout vonden. Terwijl daar zelfs geen twijfel over zou mogen zijn, en ja, dan stoort mij dat wel dat die antibril voor dergelijke onzin zorgt.
Het gaat toch helemaal niet over die fase met de rode kaart? Mij reactie was op "Tegen dat anti-supporteren hierboven mag wel wat strenger opgetreden worden want begint irritant te worden".

Ik heb de wedstrijd en dus de fout niet gezien dus daar kan ik niet op antwoorden.

Hoezo 'jullie'?

Alsof dat ook niet telkens gebeurd door Club supporters op andere ploegen? Dat is hier ook altijd zo geweest en zal ook zo blijven.

Ik vraag mij oprecht af waar jij hier die Club supporters ziet die dat telkens doen op andere ploegen.

Terug
Bovenaan