Jupiler Pro League 2022-2023

Dus Muñoz laat zich vallen, zijn 2 voeten slepen al over de grond met de hielen niet meer naar de grond gericht. En dan raakt zijn achterste voet de voet van die van Cercle. Hoe is dit een penalty?

Voor mij is elk verlies van Cercle een goed verlies, maar het is wel met een penalty die er geen was door naaier Muñoz.

De wijze waarop een speler zich laat vallen staat los van de vraag of het penalty is he. Speler wordt geraakt, niet de bal...

Soit, verbaasd van dit Cercle qua organisatie, maar creëerde veel te weinig. Maakte het ons wel moeilijk, chapeau.

Dus Muñoz laat zich vallen, zijn 2 voeten slepen al over de grond met de hielen niet meer naar de grond gericht. En dan raakt zijn achterste voet de voet van die van Cercle. Hoe is dit een penalty?

Voor mij is elk verlies van Cercle een goed verlies, maar het is wel met een penalty die er geen was door naaier Muñoz.
Jongske toch :laugh:
Die speler van cercle komt met zijn linkerbeen tegen de linkerknie van Munoz, dat is contact waardoor ge uit evenwicht gebracht word dus is het een (lichte) fout.
Uw probleem is gewoon dat de manier waarop Munoz valt gewoon een beetje belachelijk is ( van Bongonda geleerd denk ik ;)) maar dat neemt niet weg dat er gewoon contact was.

Nope die lieten ze niet zien in SLN ;)
Had ook penalty kunnen zijn, maargoed die fase op el khannous was ook twijfelachtig, de afgekeurde goal van genk was volgensmij ook geen buitenspel..
Die fase van El Khannous leek me ook fout maar die gebeurde wel buiten de 16 meter.

Dan had je inderdaad nog de uitkomst van Vandevoordt die me sterk deed denken aan de strafschop die Genk vorige week kreeg in Zulte Waregem. De tackle van Cuesta op Hotic vond ik ook een strafschop. Die van Munoz vond ik eigenlijk de lichtste van de hoop.

Soit, het is maar tegen Cercle dus de VAR zal wel buiten schot blijven. Ik snap alleszins niks meer van het gebruik van de VAR.

Was toch een zeer goedkope penalty maar vond het niet zo erg eigenlijk.

Vanachter is Genk samen met Hrošovský bij momenten toch echt niet goed geweest vandaag.

Anderzijds vond ik El Khannous, die ik vandaag voor de eerste keer live zag, geweldig. Dat ventje kan wel serieus voetballen. Daar gaan we nog plezier aan beleven!
Dan hebt gij toch maar met een half oog naar de match gekeken. Hrosovsky was overal. Die wisselwerking tussen hem en Heynen werkt geweldig. Heynen kan op die manier weer veel hoger opduiken. Echt uitstekende wedstrijden van Hrosovsky de laatste tijd.

En dat was gewoon penalty. Die tackelt en raak daarbij de knie van Munoz waardoor die ten val komt. Hoe die dan valt maakt niet uit.

Ik vond Cercle qua organisatie wel sterk. Het was geen makkelijke wedstrijd.

Terug
Bovenaan