Jupiler Pro League 2022-2023

Hoefkens die Vormer nu uit de kern laat en Vormer die direct op IG verongelijkt begint te doen en ‘het respect wilt wat hij verdient’.
Hoog spel voor de Carl. Hoop voor hem dat het goed afloopt.

Deze 'VAR Official Offside Line' was toch wel het hoogtepunt uit Cercle-KV Mechelen 🙃

IMG-20220813-202022.jpg

KVM lijkt me inderdaad ook wel te moeten oppassen. De overwinning tegen Union kwam door een afgeweken bal, een owngoal en een dode spelsituatie. Geeft toch een vertekend beeld. Hoewel ze in jaren niet zo'n sterke kern hebben gehad.

KVM lijkt me inderdaad ook wel te moeten oppassen. De overwinning tegen Union kwam door een afgeweken bal, een owngoal en een dode spelsituatie. Geeft toch een vertekend beeld. Hoewel ze in jaren niet zo'n sterke kern hebben gehad.
KVM leek me vorig jaar toch significant sterker te zijn met Vinicius en Cuypers?

KVM leek me vorig jaar toch significant sterker te zijn met Vinicius en Cuypers?
Toch voor lang in de kern 1 linksback gehad, twee centrale verdedigers en maar 1 spits. Qua pure kwaliteit per speler klopt je stelling, maar voor het eerst in jaren zijn alle plaatsjes dubbelbezet. Vrancken is daardoor nog meer een god.

Had nog graag Kana en Arnstad gezien ipv Trebel en Rafa. Al is die laatste wel goed ingevallen tegen Paide.
Het seizoen is nog lang en voorlopig spelen we nog mee op 3 fronten (europees, competitie en de beker alhoewel die nog moet beginnen). Rafa en Trebel zijn niet meer de jongste en zoals Trebel blessuregevoelig is zullen die die jonge gasten nog genoeg kansen krijgen.

Terug
Bovenaan