Jupiler Pro League 2022-2023

Als je zodanig afhankelijk bent van het infuus dat 1A heet, zodat je een degredatie naar 1B niet kan overleven, dan is dit toch een teken aan de wand dat de club niet op correcte manier wordt bestierd?

Hubert dus naar onze Futures als gids.
Aan de Genkies: waarom is die nooit beter geworden? Ik vond die wel degelijk als piepjonge gast in dat kampioenenelftal met KDB. Als je zo jong dat al doet snap ik niet dat het nadien alleen maar minder wordt.

Enfin zo zijn er nog geweest. Hans Leenders, Kolar en Lovre bij ons, etc. Altijd bizar.

Hubert dus naar onze Futures als gids.
Aan de Genkies: waarom is die nooit beter geworden? Ik vond die wel degelijk als piepjonge gast in dat kampioenenelftal met KDB. Als je zo jong dat al doet snap ik niet dat het nadien alleen maar minder wordt.

Enfin zo zijn er nog geweest. Hans Leenders, Kolar en Lovre bij ons, etc. Altijd bizar.

Die is dat seizoen boven zichzelf uitgestegen. Degelijke voetballer, maar ik denk wel dat die alles uit zijn carrière gehaald heeft dat er te halen valt.
En Leenders is dat maal 100. Die zat tegen zijn 30ste al op de politie-school.

Als het een troost mag zijn, Seraing - Charleroi was niet veel beter. Hoe Seraing ooit meer dan 10 punten gaat halen dit seizoen is een groot mysterie.
Velen vonden ons dan indrukwekkend vorige week de eerste helft en er waren al analisten bezig over “moeilijk af te stoppen” maar in dat Seraing zit nu eens echt helemaal niks dit jaar. Kansloos.

Voor de 2 andere degradatieplaatsen zal het wel spannend worden...geen idee eigenlijk welke clubs hiervoor in aanmerking komen

Cercle, STVV, Eupen, Kortrijk, Westerlo.
Uit die 5 te kiezen denk ik. Al lijkt Westerlo me op dit moment wel wat beter te spelen dan de rest.
Sowieso nog veel te vroeg om te kunnen oordelen, al denk ik dat Cercle en STVV wel degelijk echt gaan moeten opletten.

En om eerlijk te zijn, Cercle had van mij part al jaren geleden terug mogen degraderen en STVV is ook onherkenbaar geworden, identiteit helemaal kwijt.

Zolang Belhocine coach blijft bij KVK, zijn wij degradatiekandidaat nr2. Haalde nu in zijn laatste 19 (!) matchen amper 2 zeges.

Edit: STVV zie ik niet de problemen komen. Daar staat echt wel iets + een goeie trainer

Cercle, STVV, Eupen, Kortrijk, Westerlo.
Uit die 5 te kiezen denk ik. Al lijkt Westerlo me op dit moment wel wat beter te spelen dan de rest.
Sowieso nog veel te vroeg om te kunnen oordelen, al denk ik dat Cercle en STVV wel degelijk echt gaan moeten opletten.

En om eerlijk te zijn, Cercle had van mij part al jaren geleden terug mogen degraderen en STVV is ook onherkenbaar geworden, identiteit helemaal kwijt.
STVV lijkt me te goed daarvoor, en Westerlo zit ook in een goeie flow.
KVM is een risico denk ik.

Terug
Bovenaan