Jupiler Pro League 2022-2023

8 minuten? Hoe? Wat? Weer iets in het rijtje van random zaken die de scheidsrechters doen waardoor ze nog minder geloofwaardigheid krijgen

Een half uur met een man meer. En toch geen enkele deftige kans bijeen gevoetbald.

Triestig toch dit.

Er is maar 1 ploeg die 8 minuten extra krijgt. Inconsequent tot en met. En op basis van wat?
Ben je daar weer met het janken omdat Club Brugge zogezegd weer als enigste bevoordeeld wordt en jou arm Gent altijd gepest wordt door de arbitrage. Club verliest hier, zou toch genoeg moeten zijn voor je om je hele maand goed te maken?

Bon, dik verdiende overwinning van een erg sterk spelend Eupen. Hoefkens heeft nog veel werk in ieder geval, aanvallend absoluut niets kunnen brengen. Nsoki is inderdaad zwakker zonder Mechele naast hem, maar dan is de oplossing voor mij toch gewoon een betere CV kopen om naast Hendry te zetten.

Mijn geloof in Hoefkens is al helemaal weg. Ze wouden een onervaren T1 en het komt al terug om in hun gat te bijten.

Dit was echt rotslecht. Naar de coach ga ik echt niet kijken, behalve mignolet, Skov Olsen en Jutgla haalt niemand zijn niveau. Mata en Nsoki trappen hem nog net in onze goal, Balanta als 6 is het echt niet.

Ben het wel eens dat ze die extra tijd eens consequent mogen gaan toepassen.
Hier 8 minuten geven en volgende week waar minstens zoveel het spel stil ligt, maar 3/4 minuten geven.

Ik heb Club Brugge al lang zo zwak niet meer geweten, het was al even niet meer super, maar dit is toch wel dramatisch. Zelfs bijna geen kansen bij mekaar gevoetbald, enorm slordig in de passing,..

Ben je daar weer met het janken omdat Club Brugge zogezegd weer als enigste bevoordeeld wordt en jou arm Gent altijd gepest wordt door de arbitrage. Club verliest hier, zou toch genoeg moeten zijn voor je om je hele maand goed te maken?

Bon, dik verdiende overwinning van een erg sterk spelend Eupen. Hoefkens heeft nog veel werk in ieder geval, aanvallend absoluut niets kunnen brengen. Nsoki is inderdaad zwakker zonder Mechele naast hem, maar dan is de oplossing voor mij toch gewoon een betere CV kopen om naast Hendry te zetten.
Iedereen valt letterlijk uit de lucht over de 8 min. :laugh:
Vorig jaar zeiden ze letterlijk: we gaan een voorbeeld stellen. Tot nu vandaag, GEEN enkele wedstrijd met zoveel minuten over gespeeld. Tot vandaag ;)

Dit was echt rotslecht. Naar de coach ga ik echt niet kijken, behalve mignolet, Skov Olsen en Jutgla haalt niemand zijn niveau. Mata en Nsoki trappen hem nog net in onze goal, Balanta als 6 is het echt niet.
Tactisch klopte er toch iets niet, zoveel ruimte dat er lag tussen de verschillende linies. Eupen maakte er zeer dankbaar gebruik van. Lijkt me toch meer te zijn dan enkel individuele wanprestaties.

Ik ga na 2 matchen een nieuwe T1 nog niet direct afschieten. Had iedereen verwacht dat het vanaf week 1 champagnevoetbal ging zijn?

Nielsen is er pas, de internationals zijn nog niet zo heel lang mee aan het trainen... Onder Schreuder duurde het ook enkele maanden eer het systeem echt klikte en dat was met een redelijk gerodeerd elftal. Ik blij erbij, liever de gok wagen en een kind van het huis de kans geven als T1 dan bvb een bekende trainer halen waar je wel op voorhand min of meer van weet dat hij speelt op een manier die niet bij je kern past. Is er na een match of 5-6 geen evolutie dan zal ik misschien negatiever zijn maar dat is eigenlijk ook nog te vroeg om iemand af te schieten.

Met Leko waren we er direct uit Europees maar hebben wel de competitie absoluut gedomineerd dusja...

En ja, die 8 minuten sloegen nergens op.

Club had nog 30 min extra mogen krijgen, ze hadden toch geen goal meer gemaakt, enigste goal die ik ze zag maken was Nurudeen die een hoge bal in eigen doel bokst.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn geloof in Hoefkens is al helemaal weg. Ze wouden een onervaren T1 en het komt al terug om in hun gat te bijten.
Alli how Nog één die hier al met conclusies komt na speeldag 2 in een seizoen dat vroeg begint en heel lang zal duren.

Terug
Bovenaan