Jupiler Pro League 2022-2023

Vanaken in zijn interview, heel voorzichtig: "Er moet een bepaalde lijn komen en duidelijkheid komen hoe we een tegenstander gaan pijn doen". Bevestigt alleen maar meer het vermoeden over onze T1 imo.
Hmja had niet elke fan iets van wtf hebben ze nu in huis gehaald?

Langs de andere kant beseffen de meeste supporters wel dat al bij al Club Brugge wel goed geleid wordt, dus verondersteld dat ze wel weten waar ze mee bezig zijn.

Élke trainer is een beetje een gok. Dan liever de sleutels geven van een jonge Belgische coach die de competitie en club kent dan een relatief onbekende buitenlander.

Want de grote namen die echt zekerheid geven die komen echt niet naar België hoor. Of toch niet voor het loon dat een Belgische club wil/kan betalen.

En Verhaeghe tjah... Ben ook niet echt fan van hem als persoon, zeker dat tenenkrullend interview over Union niet. Maar hij heeft Club wel echt naar de top gebracht.

Noodzakelijke 3 punten op Seraing. Maar hoe zwak was de match zeg. Seraing heeft niets klaargekregen met een man meer en KVK was gewoon slecht de eerste helft. Tweede helft iets beter maar dan nog geen 1A niveau. Iemand die weet waarom de 0-2 werd afgekeurd van Dessoleil? Want buitenspel was het volgens mij nooit. Ook geen lijn gekregen van de VAR :sop:

Vanaken in zijn interview, heel voorzichtig: "Er moet een bepaalde lijn komen en duidelijkheid komen hoe we een tegenstander gaan pijn doen". Bevestigt alleen maar meer het vermoeden over onze T1 imo.
Klinkt een beetje zoals Wilmots :unsure:

Hopelijk heb ik ongelijk maar ik vrees het. Straks Europees spelen op deze manier en we gaan een paar vooroorlogse scores zien

Na lange tijd nog eens een wedstrijd gekeken van Essevee, en moet zeggen fris en leuk voetbal. Wel verloren tegen Antwerp, maar hebben zeker niet onder gelegen.
Goed dat de Dury overschotten en paar Brugse linken weg zijn.

Leuke jonge spelers bijgekomen wel.

Na lange tijd nog eens een wedstrijd gekeken van Essevee, en moet zeggen fris en leuk voetbal. Wel verloren tegen Antwerp, maar hebben zeker niet onder gelegen.
Goed dat de Dury overschotten en paar Brugse linken weg zijn.

Leuke jonge spelers bijgekomen wel.
Het ziet er niet slecht voor jullie! Sterke match van jullie, zeker de eerste helft! Komt wel goed dit seizoen!

Voetbal en Social media is toch echt een guilty pleasure van mij. Mensen die regen omdat Sporza nog steeds geen FB post heeft gemaakt over de 2-1 van Club

Het ziet er niet slecht voor jullie! Sterke match van jullie, zeker de eerste helft! Komt wel goed dit seizoen!
Toch al enkele ploegen (waar er misschien vraagtekens waren) die geen onaardig voetbal brengen: ohl, cercle, STVV, ZW, Westerlo, Eupen.

Seraing en KVK de 2 zwakste voorlopig denk ik?

En de toppers geraken wel nog om stoom.

Plezantste match sinds de kwalificatie tegen Omonia vorig jaar. Er is nog werk aan de winkel maar er zit wel muziek in deze groep met Yusuf op kop. Ook Valencia goed in zijn invalbeurt.

Zulte speelde trouwens ook vrank en vrij voetbal de eerste helft.

Toch al enkele ploegen (waar er misschien vraagtekens waren) die geen onaardig voetbal brengen: ohl, cercle, STVV, ZW, Westerlo, Eupen.

Seraing en KVK de 2 zwakste voorlopig denk ik?

En de toppers geraken wel nog om stoom.
KVK gaat zich moeten herpakken of zou wel eens drastisch jaar kunnen worden. Ook nog versterkingen nodig.

Ik had geen klote goesting in Genk-Standard, maar ik heb echt genoten de eerste helft. El Khannous, wat een speler. 18 jaar en dat op de mat leggen. Ik ben verliefd op deze speler.

Week 2 van "dit was een pak beter dan verwacht". Vrancken lijkt zijn invloed duidelijk te hebben. Veel spelers zijn dezelfde als vorig seizoen, maar lijken met een heel andere mindset op het veld te staan. Blijven aanklampen tot de kern compleet is!

En ja, Bilal... Wat een basisdebuut was me dat!

Ik ben blij om te horen dat Vrancken het zo goed doet. Heeft echt wonderen verricht bij KVM met een kern die nooit compleet was. Blijft toch altijd afwachten wat dat bij een topclub geeft. Maar heeft zijn start dus alvast niet gemist. Hopelijk krijgt hij nog wat versterkingen.

En Verhaeghe tjah... Ben ook niet echt fan van hem als persoon, zeker dat tenenkrullend interview over Union niet. Maar hij heeft Club wel echt naar de top gebracht.
Heeft de club natuurlijk kunnen kopen aan een bradderijprijs en binnenskamers carte blanche gekregen. Ik denk dat andere clubs het beter zouden doen als er op die manier eens gewerkt kon worden

Terug
Bovenaan