Jupiler Pro League 2022-2023

Die verbazing bij die Oostende bij zijn afgekeurd doelpunt op het einde. :laugh:

Bewijst nog maar eens het gebrek aan kennis van basis reglementen.
Sowieso heel wat onzin opgemerkt dit weekend, niet alleen bij spelers maar ook bij commentators. Mijn favoriet was Gilles de Bilde die niet wist dat een bal op de lat niet telt als een schot op doel. Hoelang is die mens nu eigenlijk al bezig als analist?

Maar komaan zeg, de geschiedenis wordt hier weer mooi herschreven pfffffffffff ...

Hieronder letterlijke quotes van wat Anderlechtfans tijdens het 0-2 verlies tegen Cercle in januari 2022. Als ik het u niet gezegd had, dacht ge dat het over de match van gisteren ging in plaats van over een match tweënhalf jaar na de start van The Process van The Prince:

Maar sommigen van diezelfde quotes gaat ge niet lezen nu hoor. Ah neen, het doel is Mazzu, niet Anderlecht. Wat maakt het of Murillo, Gomez en Olsson nu ook niet speelden? Liever naar een wildvreemde tweeklasseploeg in een ander land kijken en bewieroken na één match tegen een even wildvreemde ploeg met de wereldvermaarde opstelling "Edmonds-Green, Hogg, Koroma, Lees, Nicholls, Ruffels, Brownhill, Sorba Thomas, Muric, Ward"* tussen de lijnen. Schei toch uit.

*ik heb er twee spelers van Burnley tussengegooid, niemand die het verschil weet of ziet want het draait niet om Burnley.
Ter herinnering, Anderlecht stond na de eerste 10 wedstrijden onder Kompany op de 13de plaats met 9/30. Ja, met een ander soort voetbal maar laat ons eerlijk zijn, dat trok toen ook op niks. Kreeg natuurlijk wel tonnen krediet van de Anderlecht fans toen. En als ik dan nu de commentaren over Mazzu lees, met alle respect maar dat is er toch gewoon flink over. Anderlecht is meer dan Kompany hoor.

Alsof Mazzu geen mooi voetbal kan brengen. Union bracht echt wel leuk en aanvallend voetbal vanuit een systeem die er ook verdedigend stond.

Dat lukt niet op enkele weken met een nieuwe ploeg.

Ironisch genoeg zal de druk van de supporters die ze hem nu al opleggen hem wellicht niet te tijd geven om beter te doen dan vorig jaar.

Of hij de beste keuze was voor RSCA weet je nooit op voorhand al kan de stijl niet ideaal zijn. Maar hij is er, heeft al bewezen om voor resultaten te kunnen zorgen. Steun de trainer en gun hem de tijd die Vince ook gekregen heeft.

Het bestuur bracht door hun move wel zelf extra druk natuurlijk.

Mazzu heeft het gisteren toch niet slecht gedaan. Bij de rust goed en gedurfd ingegrepen. Ondanks de man minder toch een aanvaller erbij gezet. 2de helft speelde we echt wel beter. Als amuzu normaal doet en die bal erin kegelt en het blijft 0-1 zou mazzu de hemel worden ingeprezen

Sowieso heel wat onzin opgemerkt dit weekend, niet alleen bij spelers maar ook bij commentators. Mijn favoriet was Gilles de Bilde die niet wist dat een bal op de lat niet telt als een schot op doel. Hoelang is die mens nu eigenlijk al bezig als analist?
In Gilles zijn verdediging, je kan niet meer op doek trappen dan wanneer je het kader raakt :unsure:

Louke zal wel geen nieuw contract hebben voor hem.
Ik vraag mij wel af of ze het laatste contractvoorstel nog kunnen annuleren. Als Tiss tekent heb ik geen idee of Louke dit nog kan annuleren.
Als hij maanden out is zou ik inderdaad het laatste contractvoorstel ook willen annuleren.
2 sterkhouders out voor een lange tijd (Tiss nog geen nieuws).
Er zal toch nog versterking moeten komen.

Het zou hen sieren van het niet te annuleren, beetje een teken van loyaliteit. Natuurlijk heeft Tissoudali van zijn kant tot nu toe ook weinig loyaliteit getoond. Time will tell.

Zijn expertise ligt meer in het domein van de bokssport

Terug
Bovenaan