Jupiler Pro League 2022-2023

Ik verwacht onder Mazzu op geen enkel moment sprankelend voetbal. Nu niet en na 10 jaar proberen nog niet. Kijk naar de eerste match van Kompany bij Anderlecht of Burnley en doe het zelfde voor Mazzu. Hoog staan en combineren versus laag inzakken en lange ballen. Dat zegt genoeg, dat is waar men op traint en dat zal hetgeen waar beide trainers naar streven zijn en blijven. Mazzu is bij ons gedoemd om te falen maar ja wat gaan die pipo’s nadien halen. Talhammer zeker?

Tegen nieuwjaar ligt ie buiten, altijd gezegd. Het omgekeerde zou me sterk verbazen. Al kunnen een paar van zulke zeikmatchen en een zware loting in de Conference League dat proces versnellen.

Ik zag al veel van de “laten we Mazzu een kans geven”-supporters hard ontwaken vandaag.

Die vechtmentaliteit die onder mazzu nodig is heeft anderlecht ook gewoonweg niet. Is niet hoe Anderlecht is

Ik verwacht onder Mazzu op geen enkel moment sprankelend voetbal. Nu niet en na 10 jaar proberen nog niet. Kijk naar de eerste match van Kompany bij Anderlecht of Burnley en doe het zelfde voor Mazzu. Hoog staan en combineren versus laag inzakken en lange ballen. Dat zegt genoeg, dat is waar men op traint en dat zal hetgeen waar beide trainers naar streven zijn en blijven. Mazzu is bij ons gedoemd om te falen maar ja wat gaan die pipo’s nadien halen. Talhammer zeker?

Tegen nieuwjaar ligt ie buiten, altijd gezegd. Het omgekeerde zou me sterk verbazen. Al kunnen een paar van zulke zeikmatchen en een zware loting in de Conference League dat proces versnellen.

Ik zag al veel van de “laten we Mazzu een kans geven”-supporters hard ontwaken vandaag.
Mjah , ok het mazzu voetbal is niet mooi , maar ik vond iedereen gewoon slecht .
Verdediging : Debast voetbalde niet uit , Hoedt was meer aantmekkeren , Delcroix was een schim
Middenveld : Ashimeru /trebel meer Balverlies dan bij de preminiemen , Verschaeren was goed tot de rode kaart , Ishaq vrij dom
Aanval : Amuzu degelijk maar onmisbare misser , Esposito alleen op een eiland , Raman onbestaand tot slecht
Komt daar nog is bij dat ge met 10 tegen 11 staat , Cerclespelers de vallende ziektes hebben en nen arbiter die les heeft gepakt bij Vissers /Boucaut , Tja dan word het moeilijk om te winnen
Is dit Mazzu zen fout , i dont know , speelstijl of niet laat ik in het midden .

same shit, different week. Altijd teren op een krappe voorsprong en punten laten liggen. Elk seizoen een zwakke seizoensstart om dan op het einde 42 op 45 halen en toch Po 1 missen.

Mjah , ok het mazzu voetbal is niet mooi , maar ik vond iedereen gewoon slecht .
Verdediging : Debast voetbalde niet uit , Hoedt was meer aantmekkeren , Delcroix was een schim
Middenveld : Ashimeru /trebel meer Balverlies dan bij de preminiemen , Verschaeren was goed tot de rode kaart , Ishaq vrij dom
Aanval : Amuzu degelijk maar onmisbare misser , Esposito alleen op een eiland , Raman onbestaand tot slecht
Komt daar nog is bij dat ge met 10 tegen 11 staat , Cerclespelers de vallende ziektes hebben en nen arbiter die les heeft gepakt bij Vissers /Boucaut , Tja dan word het moeilijk om te winnen
Is dit Mazzu zen fout , i dont know , speelstijl of niet laat ik in het midden .
Waar ik het van krijg is dat ik, nog voor de rode kaart, zowel Delcroix, Hoedt, Debast als HVC lange hopeloze ballen zag geven. Stonden allemaal voor de backlijn. Raman begon er in de pers ook over. Wat hebt ge dan aan een Yari als die de ballen over zich ziet vliegen?
Er wordt niet meer gevoetbald en dat is een 100% keuze van de trainer.

Probleem gaat gewoon het middenveld worden, dat Trebel nu de man is kan niet na de voorbij jaren. Komt ook bij dat die enorm blessuregevoelig is. Als die er nu uitgaat heb je niks meer want Olsson is al hopeloos door de mand gevallen. Cullen is gewoon een enorm verlies

Hadden we beter gedaan .
Als ze zo spelen in een thuismatch gaat het heel snel heel warm worden onder de voeten van het bestuur..

Zij wouden beslissen, zij hebben druk op de ketel gezet. Dan moeten ze niet komen janken als het publiek ook meer eist dan 2 stappen achteruit.

Verdiende zege, zat dus helemaal nik in dat anderlecht vandaag ik moet in mijn geheugen terug gaan naar 3jaar terug voor zo een zwakke prestatie.
Maar komaan zeg, de geschiedenis wordt hier weer mooi herschreven pfffffffffff ...

Hieronder letterlijke quotes van wat Anderlechtfans tijdens het 0-2 verlies tegen Cercle in januari 2022. Als ik het u niet gezegd had, dacht ge dat het over de match van gisteren ging in plaats van over een match tweënhalf jaar na de start van The Process van The Prince:
En zoals reeds gezegd, 3 belangrijke basisspelers afwezig, en met 10 komen te staan. Net wat teveel van het goede om hier eventjes Cercle opzij te zetten.
Je mist 3 basisspelers , uwe rechterflank wint geen duel ( Verschaere/Amuzu) , uw verdediging pakt vervroegdverlof ( Domme Hoedt en "ik zit al opt strand" Magalan) , ect
Toen de rode kaart viel wist ik al genoeg .
Na de rode kaart was het hopeloos. Tegen dit Cercle - dat op basis van fysieke data en jagen niet enkel in Belgie maar zelfs ver erbuiten top is - was dit onbegonnen werk. Te veel afwezigen, man minder, wat spelers uit vorm, dan kan je doen wat je wilt - hij wisselt ook 5 man - ‘t was wachten op de 0-1.
Zwakke bedoening vanaf minuut 1 ja. Terecht 0-1 gewoon
Anderlecht 0 shots on goal pfoe.

Maar sommigen van diezelfde quotes gaat ge niet lezen nu hoor. Ah neen, het doel is Mazzu, niet Anderlecht. Wat maakt het of Murillo, Gomez en Olsson nu ook niet speelden? Liever naar een wildvreemde tweeklasseploeg in een ander land kijken en bewieroken na één match tegen een even wildvreemde ploeg met de wereldvermaarde opstelling "Edmonds-Green, Hogg, Koroma, Lees, Nicholls, Ruffels, Brownhill, Sorba Thomas, Muric, Ward"* tussen de lijnen. Schei toch uit.

*ik heb er twee spelers van Burnley tussengegooid, niemand die het verschil weet of ziet want het draait niet om Burnley.

Tissoudali zou zijn ligamenten gescheurd hebben. 6 tot 8 maand uit. Weg transfer, weg WK
En z'n contract loopt af volgend seizoen, ik vraag me af of hij z'n contract nu wel zal willen verlengen...niet slim om hem te laten opgraven terwijl hij met een transfer bezig was, stel je voor dat ze bij Brugge 35 miljoen zouden mislopen als Van Ketelaere zich nu zou blesseren...

Maar komaan zeg, de geschiedenis wordt hier weer mooi herschreven pfffffffffff ...

Hieronder letterlijke quotes van wat Anderlechtfans tijdens het 0-2 verlies tegen Cercle in januari 2022. Als ik het u niet gezegd had, dacht ge dat het over de match van gisteren ging in plaats van over een match tweënhalf jaar na de start van The Process van The Prince:

Maar sommigen van diezelfde quotes gaat ge niet lezen nu hoor. Ah neen, het doel is Mazzu, niet Anderlecht. Wat maakt het of Murillo, Gomez en Olsson nu ook niet speelden? Liever naar een wildvreemde tweeklasseploeg in een ander land kijken en bewieroken na één match tegen een even wildvreemde ploeg met de wereldvermaarde opstelling "Edmonds-Green, Hogg, Koroma, Lees, Nicholls, Ruffels, Brownhill, Sorba Thomas, Muric, Ward"* tussen de lijnen. Schei toch uit.

*ik heb er twee spelers van Burnley tussengegooid, niemand die het verschil weet of ziet want het draait niet om Burnley.
Mooie research , tuurlijk waren eronder Vinnie kakmatchen , moest het niet zo zijn who knows .
Ben ik ne fan van Mazzu, niet echt , maar hem na 2 matchen al "Mazzu buiten" willen is er wat over
Gisteren was het slecht vanaf min 1 , 11 tegen 11 en dan krijg je nog rood ...
Het supportersforum is on alle staten al .

Die verbazing bij die Oostende bij zijn afgekeurd doelpunt op het einde. :lol:

Bewijst nog maar eens het gebrek aan kennis van basis reglementen.

Tissoudali zou zijn ligamenten gescheurd hebben. 6 tot 8 maand uit. Weg transfer, weg Wk

Ik lees enkel nog maar de "vrees".
Of ergens al bevestigd?

Kan hem niet uitstaan maar dit wens je niemand toe.
Gent zou hem net nog een ultiem aanbod gedaan hebben, die zal dat wel aanneemen zeker in deze situatie?

Want met zo een blessure weet je nooit of je nog hetzelfde niveau kan halen en tegen die weer volledig op dreef is is het seizoen misschien ver gedaan en moeilijk om zich terug in de kijker te spelen.

Terug
Bovenaan