Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Onbekijkbaar baggervoetbal. Mislukte kick & rush uit de jaren 80. Met Raman en Trebel in de basis.
Trebel, de modelprof waar een hele mediacampagne voor opgevoerd wordt.
Ze vergeten wel mooi te zeggen hoe hij dweept(e) met Bayat (al lachend samen in de tribune, zijn handboeien gebaar,...) En dit:
Bayat zou Trebel gevraagd hebben om te helpen bij een transfer van een speler van Nantes, Trebel stemt in en vraagt 15% commissie. Probleem is wel dat Trebel eigenlijk moet trainen op het moment van de wedstrijd van Nantes, hij liegt tegen RSC Anderlecht dat hij met zijn zwangere vrouw bij de gynaecoloog moet en trekt met Bayat richting Frankrijk en gaat de wedstrijd van Nantes bekijken.
Raman die zichzelf beter dan Ronaldo waant, maar enkel gelijk een kip zonder kop kan rondlopen. Maakt constant verkeerde keuzes, verkeerde loopbewegingen,... En als hij de bal heeft verkloot hij het ook weer.
En scheidsrechter/var doen er dan nog een schepje bovenop.
Veel te licht geel voor Verschaeren, Cercle al een paar keer geen kaart gekregen voor ergere fouten.
Fout op Delcroix vond ik raar. Maar snap wel dat hij fluit. Er werden al penalty's gegeven voor gelijkaardige "fouten". Goal ging toch afgekeurd worden voor buitenspel.
En die rode kaart is er ene die enkel RSCA kan krijgen. Geel (en dus 2e rood) tot daar toe, maar dit is nooit een clear error en nooit rechtstreeks rood. En dit dan nog na een vrije trap voor een ingebeelde fout van Esposito.
Ik heb geen kloten goesting in dit seizoen.
Ik voel me terug in de periode Hasi, Weiler, Rutten...
Abdulbalzak zou meer dan 3 miljoen hebben gekost...vandaag er niet veel van gezien...ma ok hij is er maar 20 denk ik en het is nog vroeg int seizoen, hopelijk niet de zoveelste miskoop
Abdulbalzak zou meer dan 3 miljoen hebben gekost...vandaag er niet veel van gezien...ma ok hij is er maar 20 denk ik en het is nog vroeg int seizoen, hopelijk niet de zoveelste miskoop