Jupiler Pro League 2022-2023

Kan die zelfs cashen in het buitenland? Met alle respect maar we spreken hier toch niet over een superster. Ze gaan toch niet voor Jan en alleman geld uit de ramen gooien. Of liggen de lonen daar gewoon enorm hoog voor iedereen.
Ik meen me te herinneren dat hij vorig jaar al een aanbod kreeg.

Ik zie hem eeeder naar Zulte, KVK of Oostende gaan. Bij Gent zou hij nog zeemlap Kums kunnen vervangen maar die overgang zou slecht liggen bij onze supporters. En denk niet dat ze bij Gent ook Vormer überhaupt zouden willen aantrekken.

Een storm in een glas water is het.
Goed voor KV Mechelen, maar daar ligt dan ook zijn plafond. Waar niks mis mee is natuurlijk.

Benieuwde of Anderlecht nog een ervaren CB gaat halen. Is toch vrij licht achterin, rekenende op een 18 jarige Debast en de blessuregevoelige Delcroix.
Zeker als Mazzu met 3 vanachter gaat blijven spelen. Eerste vervanger is dan.. Sardella? Kana terug naar achter? Mag voor mij toch nog iets bij, liefst wat ervaring.

Eerste invaller lijkt mij Sadiki, die weer goed inviel tegen KVO.

Mag eventueel nog iets gehaald worden, een jaartje huren ofzo. Maar mag nooit in de plaats komen van Debast of Delcroix als beiden fit blijven. Dus daar moet je dan iemand vinden die kan leven met een bankzitter statuut zonder morren.

Op zich hebben we daar ook nog Sardella, Lissens en Kana kan daar ook wel uit de voeten natuurlijk.

Eerste invaller lijkt mij Sadiki, die weer goed inviel tegen KVO.

Mag eventueel nog iets gehaald worden, een jaartje huren ofzo. Maar mag nooit in de plaats komen van Debast of Delcroix als beiden fit blijven. Dus daar moet je dan iemand vinden die kan leven met een bankzitter statuut zonder morren.

Op zich hebben we daar ook nog Sardella, Lissens en Kana kan daar ook wel uit de voeten natuurlijk.
Lissens was ik idd vergeten. Sadiki niet meer concurrentie voor Ishaq (als Murrilo vertrekt)?
Zou toch nog wel iets willen zien, als er 1 iemand van die 3 wegvalt is er toch wel wat kwaliteitsverschil.

Magallan klaagde toch ook niet toen hij niet mee moest doen, iemand met wat ervaring mag nog wel voor mij. Zeker op die positie.

Het zou wel typisch zijn als Anderlecht nog een CV met ervaring bijhaalt en de enige jongere die echt nieuw gelanceerd zou worden er dan ook nog uitvliegt. Want in echt vollenbak kansen voor Kana, Arnstad of Stroeykens geloof ik hoegenaamd niet onder Mazzu. En Verschaeren en Delcroix draaien al 4 jaar mee. Die moeten spelen maar dat is geen jeugd meer vind ik.

Ik zie hem eeeder naar Zulte, KVK of Oostende gaan. Bij Gent zou hij nog zeemlap Kums kunnen vervangen maar die overgang zou slecht liggen bij onze supporters. En denk niet dat ze bij Gent ook Vormer überhaupt zouden willen aantrekken.
Laat die hautaine Hollander maar ver weg uit Gent.
Ik had veel commentaar op Kums, maar sinds eind vorig seizoen en begin dit seizoen terug op niveau. Leverde op Standard een pracht van een assist af dat er maar weinigen kunnen trappen.
Maar ach, waarom reageer ik eigenlijk nog op zulke zever.

Weer op Standard trouwens, 3 wedstrijdbepalende fases in 1 wedstrijd:

Amper twee weken later, op 27 februari, werd Odjidja op Standard in minuut 45 uitgesloten, nadat hij in de loopbeweging op de voet van Tapsoba stapte. Scheidsrechter Lardot gaf rood na tussenkomst van VAR Laforge. Het Referee Department oordeelde ‘dat er geen rode kaart verwacht werd’ en dat daarom geen schorsingsvoorstel gedaan moest worden.
In dezelfde wedstrijd werd een zware tackle van Tapsoba op de enkel van Hanche-Olsen werd slechts met geel bedacht. Rood, vonden alle analisten, maar de VAR zweeg. Later veegde Sissako de bal met de arm uit doel, maar de logische strafschop volgde niet. VAR Laforge zweeg in alle talen.

Tis toch al jaren dat er "rare" dingen gebeuren op Standard, herinner me een afgekeurde goal bij 0-0 je zou voor minder eens u gedacht zeggen voor de camera maar kritiek daar kunnen ze niet mee.
Zou graag horen waarom ze een bepaalde beslissing nemen, die hands bal van Emond welke verklaring geef je daar aan zowel ref en het VAR team.
Heb het ook niet op Laforge die heeft Lang al twee of drie keer rood gegeven en toch 1 absoluut fout van hem.

Sergio Gomez zou verlost zijn van zijn pubalgie en weer met de groep meetrainen. Dan kan hij op de linkerwingbackpositie spelen met Amuzu als backup nu Mycha naar Shaktar is.

Woopie we zijn weer vertrokken 🤩
Echt wel de betere zijn. Koffi met een dikke match. Kan ni wachten om terug in bxl te zijn. Ook al ben ik op verlof 🤣

Geen enkel jeugdproduct op de bank bij Anderlecht? Geen Kana, Stroeykens, El Hadj,... allemaal geblesseerd of Mazzu moet er niet van weten?

edit: Sadiki wel zie ik net

Geen enkel jeugdproduct op de bank bij Anderlecht? Geen Kana, Stroeykens, El Hadj,... allemaal geblesseerd of Mazzu moet er niet van weten?

edit: Sadiki wel zie ik net
Wel jeugdige spelers als Arnstad, Verbruggen en Angulo.
Maar je noemt er 3 op die volgens mij binnen dit en een half jaar, maximaal jaar, gaan aansturen op een vertrek wegens malcontent.

Er werd een volgende stap beloofd/uitgestippeld en alles wijst ernaar dat Mazzu er niet echt op rekent. En dan kan je wel zeggen dat er veel matchen komen maar die zijn niet tevreden met hier en daar eens een onbetekenende bekermatch.

Terug
Bovenaan