J JelleCa Well-known member 4 juni 2023 #10.922 Elke titelkandidaat al virtueel kampioen geweest, mooi!
Wilcao Well-known member Crowdfunder FE 4 juni 2023 #10.925 blub zei: Wat mis ik een multilive hier! Klik om te vergroten... Blijkbaar voor La Liga, waar de kampioen al bekend is, heeft Eleven het wel .
blub zei: Wat mis ik een multilive hier! Klik om te vergroten... Blijkbaar voor La Liga, waar de kampioen al bekend is, heeft Eleven het wel .
Général Zantas Well-known member 4 juni 2023 #10.926 Wilcao zei: Blijkbaar voor La Liga, waar de kampioen al bekend is, heeft Eleven het wel . Klik om te vergroten... Dat is toch gewoon wat die doorkrijgen van de lokale rechtenhouder?
Wilcao zei: Blijkbaar voor La Liga, waar de kampioen al bekend is, heeft Eleven het wel . Klik om te vergroten... Dat is toch gewoon wat die doorkrijgen van de lokale rechtenhouder?
Sportinggboy Well-known member Supporter 4 juni 2023 #10.927 blub zei: Wat mis ik een multilive hier! Klik om te vergroten... Echt
exCite Supermoderator Crowdfunder FE 4 juni 2023 #10.930 Genk toch wel ontzettend dominant vandaag amai.
P Pinkman Well-known member 4 juni 2023 #10.932 Genk krijgt geen strafschoppen vandaag of zo? Das nu toch al fase nummer 3.
Babaluna Well-known member 4 juni 2023 #10.935 lol dit is toch penalty, steekt gewoon zen been naar achter
marcel Well-known member 4 juni 2023 #10.936 Het zou geen geslaagde titel-beslissing zijn zonder discutabele VAR-tussenkomst he
fcberke Well-known member 4 juni 2023 #10.938 Blijkbaar voorafgaand buitenspel? Maar die vorige fase was echt gewoon penalty.
Général Zantas Well-known member 4 juni 2023 #10.939 Los van't feit dat dit penalty moet zijn, dieje Paintsil is toch echt een kieken zonder kop in zijn reacties he, amai.
Los van't feit dat dit penalty moet zijn, dieje Paintsil is toch echt een kieken zonder kop in zijn reacties he, amai.
exCite Supermoderator Crowdfunder FE 4 juni 2023 #10.940 Ik haat het om het over de arbitrage te hebben maar hoe is dit nu geen penalty?