Jupiler Pro League 2022-2023

Gent en Brugge kwestie van tijd, standard is Amerikaans en antwerp is West Vlaams.

Allemaal niet-lokaal
Zever in pakskes natuurlijk. En dat weet je zelf ook. Lokaal is Belgisch natuurlijk in voetbaltermen. En btw Standard is geen G5 ploeg meer

Laatst bewerkt:
Maar een deel van Brugge zit toch al bij een Amerikaanse investeerder?
De mislukte beursgang was toch ook een poging om te cashen.

Nja, ken weinig van de financien in die wereld maar lijkt me enorm spijtige zaak. Wel nog niet duidelijk over hoeveel van de aandelen het gaat, maar zal wel overgrote deel zijn als ze van voetbal weg willen.
Lijkt me dat ze vooral op lange termijn keken en hogerop wilden komen door goed bestuur en iets opbouwen, ipv zomaar geld in steken in moeilijke tijden. Daar plukken we nu de vruchten van. Ze zijn voetbalfan maar in eerste plaats toch vooral ondernemers die iets duurzaams willen bouwen. Daardoor hebben we geduld moeten hebben maar het heeft geloond.
Benieuwd voor de overnemers. Die moet eigenlijk ook dat stadion dossier overnemen, dus wie gaat zich daar aan wagen? Van uefa/fifa mogen we europees nog in j-b spelen net omdat we bezig zijn met stadion dossier dacht ik. Eigenlijk moeten ze hier gewoon eens priortiteit maken van ALLE stadion dossiers, ik snap BV zijn frustratie wel, hoeveel heeft dat al niet gekost aan tijd en moeite ... en geen einde in zicht.

Zever in pakskes natuurlijk. En dat weet je zelf ook. Lokaal is Belgisch natuurlijk in voetbaltermen. En btw Standard is geen G5 ploeg meer

Of ge leest gewoon wat er staat zonder gewoon andere definities of interpretaties te geven dan ik bedoel. Het is maar een suggestie. Als ik zeg lokaal bedoel ik letterlijk lokaal, dus gewoon, van dezelfde streek/regio.

Vermoeiend hoor

Of ge leest gewoon wat er staat zonder gewoon andere definities of interpretaties te geven dan ik bedoel. Het is maar een suggestie. Als ik zeg lokaal bedoel ik letterlijk lokaal, dus gewoon, van dezelfde streek/regio.

Vermoeiend hoor
neem dan nog de Vlaamse regio :coolbrows: dan is het nog steeds zever in pakjes dat Genk de enigste is

Toch wel straf dat Antwerp deze gouden kans heeft laten liggen.
Hoe vaak loopt het niet mis in een wedstrijd op het einde als het 1-0 blijft?

Wel mooi dat Vossen en Vormer bij Zulte blijven. Zeker een Vormer zou niet misstaan bij sommige ploegen uit de rechterkolom.

Gezien de meest voorkomende score 1-1 is kunnen we toch wel met zekerheid besluiten dat dat zeer vaak fout loopt
Bij antwerp was het daarentegen nog niet fout gelopen dit seizoen. Dus ergens zal het geloof tegen 10 man wel degelijk aanwezig geweest zijn.

En het rijmt op Samoise
febe992fa2307602b1cd6d4436ea9a0b.jpg

:unsure:

Terug
Bovenaan