Jupiler Pro League 2022-2023

Goh, voor het einde vh seizoen… wat maakt het nu uit of jullie op plaats 6-7-8 eindigen ?
Die gesprekken zijn niet vorig weekend gestart hé. Dus nog midden in een periode waar wij wel nog kans hadden op een Europees ticket.
Onze reactie is toch te begrijpen? Kan Brugge niet zelf gaan scouten?

Deila had toch zelf verkondigd dat er niets van aan was?
Geen idee of het een trainer voor Brugge was.
Vond Standard toch altijd tegen Gent vrij matig.

Genk/Brugge/Clement all over again. Toen wisten insiders ook al dat de gesprekken al van maart bezig waren, maar werd dat ook in alle toonaarden ontkend.
Snap de pissigheid van de Rouches helemaal.

Ik zou het ook niet andersom willen, maar heel leuk dat het een nobrainer is om over te stappen naar Club als trainer, het is ooit anders geweest. Hopelijk met hetzelfde resultaat als Clement!

Die gesprekken zijn niet vorig weekend gestart hé. Dus nog midden in een periode waar wij wel nog kans hadden op een Europees ticket.
Onze reactie is toch te begrijpen? Kan Brugge niet zelf gaan scouten?
Tuurlijk, reactie is zeker begrijpelijk, maar ik zou me er toch over verbazen dat deze gesprekken enige invloed zouden gehad hebben op de prestaties van jullie team?

het is ook niet alsof we een trainer weghalen bij een directe concurrent, met alle respect

Assistent komt mee, dus ik vrees dat we De Mil kwijt zijn als Hoefkens ergens anders aan de slag gaat. Dat is wel erg jammer.

Tuurlijk, reactie is zeker begrijpelijk, maar ik zou me er toch over verbazen dat deze gesprekken enige invloed zouden gehad hebben op de prestaties van jullie team?

het is ook niet alsof we een trainer weghalen bij een directe concurrent, met alle respect
Standard was in volle strijd voor een PO1 ticket (wat moeilijk was, maar ook perfect mogelijk) en ook vol voor Europees ticket in PO2.
Dus ja, qua timing hadden ze kunnen wachten tot na de PO's. Snap niet dat dit kan.

Ik kan nu alleen maar hopen dat hij totaal faalt bij Brugge en buiten ligt met kerst.
Al vrees ik er voor, RD is gewoon een ijzersterke trainer en volgens mij een kampioenenmaker.

Er staat hem een warm ontvangst te wachten in Luik.

Niet zo hoffelijk van Club want voor hen staat er niets meer op het spel. Wilden ze andere clubs voor zijn of heeft Deila zijn huid duur verkocht?
Het kan ook dat Standard zei, als je toch vertrekt, bol het nu maar al af.

Wat Rik De Mil betreft, lieten ze in MidMid vallen dat hij met Hoefkens ergens zou landen (Stoke?).

Niet zo hoffelijk van Club want voor hen staat er niets meer op het spel. Wilden ze andere clubs voor zijn of heeft Deila zijn huid duur verkocht?

Wat Rik De Mil betreft, lieten ze in MidMid vallen dat hij met Hoefkens ergens zou landen (Stoke?).
Standard wou RD altijd houden, nieuw aanbod gedaan ook. Maar Brugge was zeer agressief en deed een niet te weigeren bod.

Standard wou RD altijd houden, nieuw aanbod gedaan ook. Maar Brugge was zeer agressief en deed een niet te weigeren bod.
Welja als een derde partij met zakken geld gooit, sta je als club wat machteloos tenzij je een grotere zak toont, maar je moet dat ook kunnen/willen

Voetbal en hoffelijk gaat niet samen.. Club is niet heiliger dan de paus hoor..

Er is toch een soort gentlemen's agreement om eerst contact op te nemen met de betreffende club als je iemand staflid wil overnemen? Maar geen idee wie daar effectief rekening mee houdt...

Ik ben vooral benieuwd wat De Mil gaat doen.

De gesprekken tussen Club Brugge en Deila zijn dus blijkbaar al weken aan de gang.
Dat vind ik nog het ergst van alles, zo een hypocriet gedoe na Westerlo.

Zeg toch gewoon eerlijk "Club Brugge heeft geinformeerd en we hebben met elkaar gesproken, maar van een akkoord is (nog) geen sprake".

Zeg toch gewoon eerlijk "Club Brugge heeft geinformeerd en we hebben met elkaar gesproken, maar van een akkoord is (nog) geen sprake".
Dit.

Ongelukkige communicatie? Ja.

Big deal? Nee, absoluut niet. Next topic...

Geen idee of Deila en Club een match zijn. Doet me precies wat denken aan Leko qua karakter. De vraag is of je daarmee de defensieve muren kan ontwrichten voor een 26-tal van de 34 matchen. Directer, vrijer voetbal zou ik wel weer toejuichen.

Sollied heeft in 2000 al in de winterstop een contract getekend bij Club en nog een half jaar uitgedaan bij gent toen. Trainers worden zoveel ontslagen dan moet je niet raar opkijken dat iemand zelf opstapt voor een andere Club.

Terug
Bovenaan