Jupiler Pro League 2022-2023

Le grand jojo is een cultzanger. Een van de grootste Brusselse zangers? Zet je hem hiermee op hetzelfde niveau als Jacques Brel :ROFLMAO:?

Op zich hilarisch en mooi op zijn manier. Maar laten we er niet meer van maken dan het is.

Niks mis met die uitspraak, toch?
Dat het een andere categorie is dan Brel, spreekt voor zich, maar Le Grand Jojo is Brusselse folklore. Dat gaan ze zelfs bij Union niet ontkennen (bij Cantillon hangt er een portret van Jojo op, en die zijn Unionist tot in de kist (edit: deze zomer nog fotoke gemaakt)).

Ik ga Mazzu toch missen.

De manier waarop hij Anderlecht liet voetballen, deed me toch altijd met veel plezier naar die matchen kijken.

Omdat ge supporterde voor de tegenstander?
If not, vrees ik dat ik u moet reporten voor trollen.

Legaer
Van Den Borre
Januzai
Musonda
Amuzu
J Lukaku
Sardella
Kana
J malanda
Lukebakio
Bossaerts

Dat zijn diegene waaraan ik spontaan denk als het gaat over discipline problemen. Moest ik door de jeugspelers gaan, zou ik een nog grotere lijst hebben.
Dat lijstje slaat nergens op. Ik tel een Standardjeugdproduct, eentje die 1 jaar bij ons zat, een paar die gewoon te vroeg naar het buitenland vertrokken en drie jongens die gewoon nog veel meer koorknaapjes zijn dan Lukaku zelf.

Ja VDB was een probleemgeval en hier en daar waren er nog wel al maar in het groter geheel valt dat erg goed mee, laat staan dat er met de werking van Neerpede vandaag (waar gedrag en schoolresultaten zeer fel meespeelt) nog veel in de kern zitten.

Wat ik trouwens ook jammer vond, maar al even geleden, is dat ze Nilis voor een stage hadden gevraagd om dan voor een drankbonnetje en een pak chips een contract aan te bieden. Belachelijk
Nilis
Zetterberg
Kompany
Arnessen
Vercauteren

Onze iconen kunnen we idd vlot wegjagen

Maar uiteraard had het daar allemaal niets mee te maken, die cultuur. Dat ging over lopen/duels winnen versus willen voetballen en uit duel spelen. Op Neerpede ligt de nadruk, de filosofie van de trainers en trainingen en de selectie van jeugdspelers op de technische ontwikkeling. Het fysieke kan later nog komen en bv 1B is een ideale leerschool.

Maar het zijn wel lullige conclusies als het Duranville en Stroeykens zijn die uw vel een paar keer redden en Debast en Arnstad die als meest constante en hardwerkende spelers optreden.

De focus in de opleiding moet vooral zo blijven, dat is al 10 jaar een succes. Maar die gasten hebben uiteraard tijd nodig om het proces tot profvoetbal te volmaken. Het gaat te snel allemaal nu omdat de omkadering ontbreekt. En dat mag Peterke zich kwalijk nemen.

Haha die Lorin Parys over die vuurpijlen. "Zelfs een grondige fouille van de politie vindt die voorwerpen niet." :ROFLMAO: Daar moet ik toch eens goed mee lachen. Tenzij in de anus hoor je die voorwerpen met een zogenaamde 'grondige fouille' altijd te vinden.

Probleem dat men bij quasi niemand een grondige fouille uitvoert, dan krijg je dat inderdaad mee binnen.

Haha die Lorin Parys over die vuurpijlen. "Zelfs een grondige fouille van de politie vindt die voorwerpen niet." :ROFLMAO: Daar moet ik toch eens goed mee lachen. Tenzij IN DE ANUS hoor je die voorwerpen met een zogenaamde 'grondige fouille' altijd te vinden.

Probleem dat men bij quasi niemand een grondige fouille uitvoert, dan krijg je dat inderdaad mee binnen.
Speciale gedachten heb jij :unsure:

Legaer
Van Den Borre
Januzai
Musonda
Amuzu
J Lukaku
Sardella
Kana
J malanda
Lukebakio
Bossaerts

Dat zijn diegene waaraan ik spontaan denk als het gaat over discipline problemen. Moest ik door de jeugspelers gaan, zou ik een nog grotere lijst hebben.
:rofl::rofl::rofl:

Slaat op niets deze post. Ik zie er hier ene tussen staan die Anderlecht product is en die soms problemen heeft met discipline. Al de rest is ofwel geen Anderlecht product ofwel door omstandigheden zoals overlijden, blessureleed, te vroeg naar het buitenland,... niet doorgebroken ofwel gewoon geen probleem met disciple

:rofl::rofl::rofl:

Slaat op niets deze post. Ik zie er hier ene tussen staan die Anderlecht product is en die soms problemen heeft met discipline. Al de rest is ofwel geen Anderlecht product ofwel door omstandigheden zoals overlijden, blessureleed, te vroeg naar het buitenland,... niet doorgebroken ofwel gewoon geen probleem met disciple
Als je wat opzoekt dan zie je dat het wel degelijk jeugproducten zijn. Van al die spelers waren er geruchten over slechte discipline.
Blessures, sterven door roekeloos gedrag, niet doorbreken zijn vaak gevolgen van een slechte houding (training of herstel schema niet volgen, te laat komen, als een zot rijden, ruzie met ploegmaats, etc…)

Eerlijk het doet me weinig we lachen er wel eens mee op het werk. Maar een felle titelstrijd tussen de twee grootste clubs van het Belgische voetbal mis ik ergens wel.

Als je wat opzoekt dan zie je dat het wel degelijk jeugproducten zijn. Van al die spelers waren er geruchten over slechte discipline.
Blessures, sterven door roekeloos gedrag, niet doorbreken zijn vaak gevolgen van een slechte houding (training of herstel schema niet volgen, te laat komen, als een zot rijden, ruzie met ploegmaats, etc…)
Malanda heeft 1 jaar bij ons gezeten.
Legear werd gehaald bij Standard toen hij 16 was. En wat heb je precies ooit over Kana gelezen? Dat is dus het meest koorknaapachtige koorknaapje dat je maar kan vinden. Een voorbeeldprof. Kapitein in elke ploeg, zelfs de nationale ploeg. Universiteitsstudies. Waanzinnig brave jongen. Of die het uiteindelijk ver zal schoppen weet ik niet, het is geen absoluut toptalent, maar ik word er ambetant van als je zo’n professionele gast een slechte naam gaat bezorgen :D

Over Amuzu en Sardella trouwens toch ook niks verkeerd te vinden? Te plat misschien, dat kan.

Legear is een Standardproduct (pas vanaf U19 bij Anderlecht) dus geen idee waarvoor je hier over Anderlecht begint want is een Standard product
Anthony is gewoon een klasbak
Januzaj zat bij Anderlecht tot zijn 15de, daarna carrière gemaakt bij Man Utd, Real Sociedad en nu bij Sevilla. Geen idee welke geruchten je over hem ooit zou gehoord hebben
Musonda heeft jammer genoeg niet het gestel voor het profvoetbal. Maar heeft altijd zijn werk gedaan op training en tijdens revalidatie
Ciske: als er nu ene is die gewoon niet het talent heeft. Ook geen idee welke geruchten over deze speler
J. Lukaku: Heeft 2 jaar in de jeugd van Anderlecht gespeeld (vanaf U19)
Sardella en Kana: geen idee welke geruchten je over deze spelers zou verzinnen want dit zijn 2 voorbeeldige jeugdspelers
Junior Malanda: Ging op zijn 12de (?) naar Lille, Echt een Anderlecht product dus. Hij overleed omdat de chauffeur de controle over het stuur verloor, niet hij
Lukebakio: geen idee welke geruchten je het over hebt
Bossaerts: speelde 2 jaar in de Anderlecht jeugd om dan te verkassen op zijn 15de naar Man City. En dan nooit zijn potentieel waargemaakt (mssn omdat hij niet zo goed was als gedacht en vooral vroegrijp was qua fysiek?)

Dus again wat voor een onzin je verkondigde

Terug
Bovenaan