Jupiler Pro League 2022-2023

Nog niet zo heel lang geleden waren Anderlecht supporters nog aan het lachen met Standard, 23 jaar geen titel, 24 geen titel etc etc.
Het zou poetic justice zijn als Anderlecht nu eens een kwarteeuw wat bescheidenheid kan leren met een klein maar pittig momentje in 1B.
ja ma 24 jaar is toch wel echt lang he , geef nu toe :)

Maar als jullie stonden 15,16 en 18 in 3 belangrijke categorieen qua intensiteit. Dan klopt er iets niet he
Dat lijkt me toch ook de taak van een coach, niet ?
Ik zie ons heel laag in blok verdedigen. Gaan we dan eens diep is het 1 of 2 spelers en weinig tot geen aansluiting voor de rest.
En terugverdedigen, how maar.

Allé we kunnen spelen met Raman hé, die zal veel HIT meters maken, maar daar stopt het toch ook dan.
Holzhauzer was ook een speler met heel veel HIT meters hé.. Want die ging altijd spurtend druk zetten op de doelman. 0,0 nut
Ik zeg niet dat het niks willen zeggen, maar het is ook nie zaligmakend hé

Le grand jojo is een cultzanger. Een van de grootste Brusselse zangers? Zet je hem hiermee op hetzelfde niveau als Jacques Brel :ROFLMAO:?

Op zich hilarisch en mooi op zijn manier. Maar laten we er niet meer van maken dan het is.

Is dat zo? Anderlecht is kampioen in zeer talentvolle jeugd te hebben maar ook in jeugd met een slechte mentaliteit. Die mentaliteit lijkt mij toch een DNA probleem. Het zijn niet allemaal koorknapen zoals R Lukaku he.
Kampioen in jeugd met een slechte mentaliteit? Over wie heb je het dan eigenlijk?

Maar als jullie stonden 15,16 en 18 in 3 belangrijke categorieen qua intensiteit. Dan klopt er iets niet he
En dat ligt dan aan de opleiding of zo? Als er nu spelers hun kop nog leggen dit seizoen zijn het Debast, Arnstad en Stroeykens. Het geslof van een Murillo of Refaelov daarentegen…

Er scheelt vanalles maar de schuld die gasten leggen is luiheid.

Le grand jojo is een cultzanger. Een van de grootste Brusselse zangers? Zet je hem hiermee op hetzelfde niveau als Jacques Brel :ROFLMAO:?

Op zich hilarisch en mooi op zijn manier. Maar laten we er niet meer van maken dan het is.
Bent u van het Brusselse ? Neen ik zet hem niet op het zelfde niveau als Jacques Brel .... wel een Brussels Icoon
Ni slecht voor een cultfiguur

Goh, ik heb niet echt leedvermaak, het is gewoon dieptriest voor het Belgisch voetbal. Na de overname dacht ik dat de etnische zuivering de club goed zou doen. Weg met sujetten zoals Herman en schavuiten. Helaas.

Wat ik trouwens ook jammer vond, maar al even geleden, is dat ze Nilis voor een stage hadden gevraagd om dan voor een drankbonnetje en een pak chips een contract aan te bieden. Belachelijk

Kampioen in jeugd met een slechte mentaliteit? Over wie heb je het dan eigenlijk?
Legaer
Van Den Borre
Januzai
Musonda
Amuzu
J Lukaku
Sardella
Kana
J malanda
Lukebakio
Bossaerts

Dat zijn diegene waaraan ik spontaan denk als het gaat over discipline problemen. Moest ik door de jeugspelers gaan, zou ik een nog grotere lijst hebben.

De werkloze trainers in België kunnen genoeg solliciteren de komende dagen. 3 ontslagen in 1 weekend

VDH wil nog even wachten met aanstellen van nieuwe trainer. Hij wacht mss op Martinez. Dan zouden we bij de Rode Duivels ervan verlost zijn

Of hij wil met Woestijnvis het programma wie wordt de nieuwe coach van rsca maken

De werkloze trainers in België kunnen genoeg solliciteren de komende dagen. 3 ontslagen in 1 weekend

VDH wil nog even wachten met aanstellen van nieuwe trainer. Hij wacht mss op Martinez. Dan zouden we bij de Rode Duivels ervan verlost zijn

Of hij wil met Woestijnvis het programma wie wordt de nieuwe coach van rsca maken
Ik denk ook dat hij wacht op Martinez. Toch toevallig dat ze net naar Tubeke zijn afgezakt voor overleg.

Denk dat rsca nogmaals gaat proberen te sussen door een naam (waar het sportief gezien dan ook bij bljjft) aan te trekken als T1. Cocu, de boer..tzou me niet verbazen

Het Parket van de Belgische Union biedt 4 schorsingswedstrijden voor Kristian Arnstad + 4.000€ amandel.
Vier matchen voor zen eigen los te trekken ...

Terug
Bovenaan