Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja ma 24 jaar is toch wel echt lang he , geef nu toeNog niet zo heel lang geleden waren Anderlecht supporters nog aan het lachen met Standard, 23 jaar geen titel, 24 geen titel etc etc.
Het zou poetic justice zijn als Anderlecht nu eens een kwarteeuw wat bescheidenheid kan leren met een klein maar pittig momentje in 1B.

Dat lijkt me toch ook de taak van een coach, niet ?Maar als jullie stonden 15,16 en 18 in 3 belangrijke categorieen qua intensiteit. Dan klopt er iets niet he
Maar wij zijn nu eenmaal champion in titels en tis maar een lieke van een van de grootste Brusselse zangers .. niks mis meeEn stoppen met elke week "Anderlecht champion" te draaien. Of was dat alleen tegen Club?

Kampioen in jeugd met een slechte mentaliteit? Over wie heb je het dan eigenlijk?Is dat zo? Anderlecht is kampioen in zeer talentvolle jeugd te hebben maar ook in jeugd met een slechte mentaliteit. Die mentaliteit lijkt mij toch een DNA probleem. Het zijn niet allemaal koorknapen zoals R Lukaku he.
En dat ligt dan aan de opleiding of zo? Als er nu spelers hun kop nog leggen dit seizoen zijn het Debast, Arnstad en Stroeykens. Het geslof van een Murillo of Refaelov daarentegen…Maar als jullie stonden 15,16 en 18 in 3 belangrijke categorieen qua intensiteit. Dan klopt er iets niet he
Bent u van het Brusselse ? Neen ik zet hem niet op het zelfde niveau als Jacques Brel .... wel een Brussels IcoonLe grand jojo is een cultzanger. Een van de grootste Brusselse zangers? Zet je hem hiermee op hetzelfde niveau als Jacques Brel?
Op zich hilarisch en mooi op zijn manier. Maar laten we er niet meer van maken dan het is.
Still the biggest clubNiks presteren en toch talk of the day.
Rsca doet hier gewoon een Ronaldootje![]()

Veel te lang, gelukkig heeft FCB daar geen last van :-Dja ma 24 jaar is toch wel echt lang he , geef nu toe![]()
LegaerKampioen in jeugd met een slechte mentaliteit? Over wie heb je het dan eigenlijk?
Ik denk ook dat hij wacht op Martinez. Toch toevallig dat ze net naar Tubeke zijn afgezakt voor overleg.De werkloze trainers in België kunnen genoeg solliciteren de komende dagen. 3 ontslagen in 1 weekend
VDH wil nog even wachten met aanstellen van nieuwe trainer. Hij wacht mss op Martinez. Dan zouden we bij de Rode Duivels ervan verlost zijn
Of hij wil met Woestijnvis het programma wie wordt de nieuwe coach van rsca maken
Just , da was 11 jaar zekersVeel te lang, gelukkig heeft FCB daar geen last van :-D