Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt mij dat Badji gewoon staalhard negeerde wat er tijdens de week ingepeperd was. Wij weten natuurlijk ni hoe hard Clement errop gehamerd heeft... en als dat dan niet uitgevoerd wordt, zelfs na bijcoaching tijdens de match... Ik kan dan wel verstaan dat Phil in een collère schiet. Of dat vervangen dan direct moet gebeuren of in de rust.. Moet toch een reden voor geweest zijn 😅

Wel een goede 2e helft imo. Enkele mooie kansen bij elkaar gevoetbald. Zege zal wel deugd doen en goed voor vetrouwen, ook wel wat met dank aan flauwe tegenstander, hebben die eigenlijk een doelpoging gehad?

Wel een goede 2e helft imo. Enkele mooie kansen bij elkaar gevoetbald. Zege zal wel deugd doen en goed voor vetrouwen, ook wel wat met dank aan flauwe tegenstander, hebben die eigenlijk een doelpoging gehad?
Ja, goeie prestatie en dan moeten cdk, rits, Dost en Denswil nog terugkeren, ziet er goed uit 👍

Club terecht gewonnen, zonder twijfel.
Ons reeksje was ook beetje toeval door kleinere clubs/ en of uit vorm.

We stonden al vanaf minuut 1 met te veel man voor de bal, balverlies is dan dodelijk.
beter verdedigen en al dan niet op de counter spelen.
eigen schuld

Onze organisatie stond redelijk goed in het begin imo. Niet raar dat het Marcq is die zijn bal verliest bij het eerste tegendoelpunt, daarna is het Opare en daarna is het Seck. Als ik 3 namen op voorhand op zou moeten geven bij wie dit zou gebeuren dan zouden het deze 3 zijn. Ook zonder deze individuele fouten gingen we de match verloren hebben maar het is wel zuur om op die manier tegendoelpunten tegen te krijgen. Ons centraal middenveld heeft echt geen voetballend vermogen, duels winnen tot daaraantoe maar daar stopt het dan ook. En Opare tsja, hoe vaak die zich niet verslikt in een dribbel...

Club terecht gewonnen, zonder twijfel.
Ons reeksje was ook beetje toeval door kleinere clubs/ en of uit vorm.

Zeker terecht gewonnen, wij waren absoluut nergens. Konden niet uit hun druk uit voetballen, zelf als er eens wat minder druk was lukte het niet.

Moet wel zeggen dat we een lange periode veel punten hebben gepakt terwijl we echt bijna de slechtste, zo niet de slechtste, ploeg in eerste klasse waren. De konijnenpoot van Dury heeft wekenlang overuren gedraaid. Niettemin is het de laatste weken wel positief geëvolueerd, beter voetbal, bepaalde mentaliteit/drive en staat er wel iets op het veld. De punten die we pakken zijn ook niet meer gestolen.

Ik hoop in ieder geval dat ze al goed bezig zijn met volgend seizoen voor te bereiden, want ik zie heel wat werkpunten in onze kern.

Wat een achterlijke penaltyfout was dat nu weer. Dat niveau van de PO1 kandidaten, wat een drama toch.

No penalty, no party. As usual voor Anderlecht.
Ze krijgen gewoon veel meer penalty's dan de rest, omdat ze heel aanvallend spelen en quasi continue in de 16 van de tegenstander staan. Vrij logisch dat je dan ook veel fouten mee krijgt binnen die 16.
Althans, dat was hun uitleg enkele jaren terug. Waarom ze nu nog steeds met kop en schouders boven de andere ploegen steken qua strafschoppen, is me ook wel een raadsel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan