Dan is het te hopen voor u dat Badji hier ook niet mee leestKnap wel dat ie duidelijk mij als een kenner aanziet![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is het te hopen voor u dat Badji hier ook niet mee leestKnap wel dat ie duidelijk mij als een kenner aanziet![]()

Nee die leek me eerder gewoon op zijn gat te gaan zittenNeutrale kijkers, vinden jullie dit rood voor Seck?

Ja, goeie prestatie en dan moeten cdk, rits, Dost en Denswil nog terugkeren, ziet er goed uitWel een goede 2e helft imo. Enkele mooie kansen bij elkaar gevoetbald. Zege zal wel deugd doen en goed voor vetrouwen, ook wel wat met dank aan flauwe tegenstander, hebben die eigenlijk een doelpoging gehad?

Of hij hem raakt of niet doet er niet toe hij neemt deel aan het spel das genoeg om af te keuren.En dees is dan wel buitenspel, Perez staat 5 cm buitenspel en raakt de bal niet eens.
Hype van het moment, bij chelsea deden ze het ookDat is toch iets waar Clement moet ingroeien. Je wisselt geen speler na 30min. Wacht tot na de pause.
Toch wat meer weer werk verwacht langs jullie kant.Club terecht gewonnen, zonder twijfel.
Ons reeksje was ook beetje toeval door kleinere clubs/ en of uit vorm.
iedereen denk ikToch wat meer weer werk verwacht langs jullie kant.
We stonden al vanaf minuut 1 met te veel man voor de bal, balverlies is dan dodelijk.
beter verdedigen en al dan niet op de counter spelen.
eigen schuld
Club terecht gewonnen, zonder twijfel.
Ons reeksje was ook beetje toeval door kleinere clubs/ en of uit vorm.
Dus geen penalty ? zet toch zen been ?Wat een achterlijke penaltyfout was dat nu weer. Dat niveau van de PO1 kandidaten, wat een drama toch.
Dees jaar tochNo penalty, no party. As usual voor Anderlecht.
Wat? Waar zeg ik dat?Dus geen penalty ? zet toch zen been ?

Ze krijgen gewoon veel meer penalty's dan de rest, omdat ze heel aanvallend spelen en quasi continue in de 16 van de tegenstander staan. Vrij logisch dat je dan ook veel fouten mee krijgt binnen die 16.No penalty, no party. As usual voor Anderlecht.
Ah cava , u never know heWat? Waar zeg ik dat?
Zeker wel penalty, maar gewoon oerdomme penalty toch. Dat en het feit dat het voor de rest op niets trekt (weeral) laat me zeggen dat het niveau gewoon intriest is.