Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus omdat ik mijn afkeer laat blijken voor "de vereniging" moet mijn post gedrag absoluut aangepast worden? :wtf:
Moeskroen een vuil maffia clubje noemen etc das hier doodnormaal, maar Cercle vuile parasieten nomen is er over dan? Kom zeg.
Ik vind net dat ik me rustiger hou dan op 9lives. De afkeer jegens Cercle zit gewoon diep. Das al.
Ja, en snappen we. Voetbal en emotie. Maar jaag u er niet zo in op :p of laat het zo niet merken.
We hebben allemaal wel een afkeer van een voetbal ploeg, maar schrijven dat altijd niet neer.

Dus omdat ik mijn afkeer laat blijken voor "de vereniging" moet mijn post gedrag absoluut aangepast worden? :wtf:
Moeskroen een vuil maffia clubje noemen etc das hier doodnormaal, maar Cercle vuile parasieten nomen is er over dan? Kom zeg.
Ik vind net dat ik me rustiger hou dan op 9lives. De afkeer jegens Cercle zit gewoon diep. Das al.
Dat heel antisupporteren is echt compleet waardeloos.

Prachtige derby gezien.
Geen mooi voetbal maar de spanning is er zelfs van thuis uit.

Dan mis je wel om in het stadion te zitten, elke keer als ik Chevalier zag, begon het al te kriebelen om op hem te roepen.
Altijd leuk om hem een rode kaart te kunnen lappen.

En Jonas al heel het seizoen aan het zagen en klagen 🤷‍♂️.
Ik had ook wel echt niet verwacht dat die kern 5de kon staan, verre van zelfs, zijn toch serieus aan het overpresteren.

Pluim voor Dury wel om het systeem te veranderen, heeft hun goed gedaan.

Wegens corona mogen we jammer genoeg niet afspreken, jammer genoeg zijn er bepaalde mensen die zich hier niet aan houden.
Filmpje van enkele kortrijk fans
Er zijn al een hoop privileges die ervoor zorgen dat de competitie kan blijven doorgaan.
Als je ziet dat sommige clubs een broeihaard zijn geweest van coronabesmettingen kun je hier grote vraagtekens bij stellen.
Zouden we dan op zen minst ons verstand kunnen gebruiken en ook niet afspreken buiten het stadion, als er versoepelingen komen dan zijn zo een beelden een goede reden om langer te wachten.
En ik wil veilig terug naar het stadion kunnen gaan en een pint pakken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan