Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus niemand van de spelers die er in de heenmatch tegen Kiev niet bij waren kan intussen gerecupereerd worden? Integendeel, zelfs nog iemand extra positief. Toch straf.
Welkom in de wondere wereld van de PCR-test: Totaal niet gemaakt voor dit soort virusdetectie, kan u positief testen tot meer dan een maand na besmetting en zegt absoluut niets over besmettelijkheid. :woohoo:

Genk nog is gewonnen. Ben wel content voor hen, want hadden de laatste weken wat te veel pech. Charleroi is wel helemaal weggetuimeld, amai.

Uitstel was misschien niet per se nodig maar wel begrijpelijk dat ze het gevraagd hebben.
Beker is blijkbaar nu donderdag al, veel slechtere timing konden we bijna niet hebben ... Is er een kans dat we tegen dan al wat spelers kunnen recupereren? Er is precies ook niet veel te horen over hoe zwaar/licht ze het te pakken hebben en dus fysiek klaar zouden zijn indien ze mogen spelen, met Hans en Lang zou al een heel pak schelen.

Welkom in de wondere wereld van de PCR-test: Totaal niet gemaakt voor dit soort virusdetectie, kan u positief testen tot meer dan een maand na besmetting en zegt absoluut niets over besmettelijkheid. :woohoo:
Klopt idd, maar normaal is de quarantaine toch voldoende? Ken iemand die in de zorg werkt, die het gekregen had met milde symptomen, 10 dagen quarantaine, getest daarna, nog positief maar als niet besmettelijk meer beschouwd en gewoon weer aan het werk.

Hier passen ze dit dan niet toe?

Uitstel was misschien niet per se nodig maar wel begrijpelijk dat ze het gevraagd hebben.
Beker is blijkbaar nu donderdag al, veel slechtere timing konden we bijna niet hebben ... Is er een kans dat we tegen dan al wat spelers kunnen recupereren? Er is precies ook niet veel te horen over hoe zwaar/licht ze het te pakken hebben en dus fysiek klaar zouden zijn indien ze mogen spelen, met Hans en Lang zou al een heel pak schelen.
Lang zie ik op IG toch sporten op zijn appartement elke dag, dus bij die zal het wel meevallen

Waarschuwing - recht uit de regelgeving: “ANTI-SUPPORTEREN OF UITLOKKEN VAN FLAME: Het is de bedoeling veel toe te laten qua berichten over de rivalen van de door jou gesteunde ploeg. Overdrijf hier niet in.“
Bah bah bah bah. Nu zitten we nog een jaar opgescheept met die vuile parasieten. Ffs

Er krijgen er hier voor minder onder hun voeten. Misschien toch uw postgedrag een beetje normaliseren, wat denkt ge? :)

Dus omdat ik mijn afkeer laat blijken voor "de vereniging" moet mijn post gedrag absoluut aangepast worden? :wtf:
Moeskroen een vuil maffia clubje noemen etc das hier doodnormaal, maar Cercle vuile parasieten nomen is er over dan? Kom zeg.
Ik vind net dat ik me rustiger hou dan op 9lives. De afkeer jegens Cercle zit gewoon diep. Das al.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan